اخبار داغ

آغاز به کار هیئت امنای محلات پایتخت

آغاز به کار هیئت امنای محلات پایتخت
همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، هیئت امنای محلات پایتخت با حضور شهردار تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه گفت: امیدواریم نیازمندی‌های محلات را هیئت امنا شناسایی و به شهرداران مناطق اعلام کنند.

مهدی چمران افزود: محلات مساجد، گرمخانه‌ها و فضا‌هایی از این قبیل داشتند و بزرگانی امور محلات را دنبال می‌کردند و امروز هیئت امنای محلات همان امور را دنبال خواهند کرد.

رئیس شورا افزود: شورا هم وظیفه دارد در خدمت هیئت امنای محلات باشد و در این دوره دیدار‌های صمیمانه به طور مرتب با اعضای هیئت امنای محلات برگزار می‌شود.

شهردار تهران هم پس از آغاز به کار هیئت امنای محلات پایتخت در نشست امروز شورا گفت: اقدام شورا و مدیریت شهری برگرفته از آن منجر به تشکیل هیئت امنای محلات شده و تلاش مجموعه‌های اجرایی و معتمدان شورا‌ها بر ایجاد ظرفیت جدید است.

علیرضا زاکانی افزود: ذیل هیئت امنای محلات، مدیریت محله و ۱۱ خانه جهادی شکل خواهد گرفت و امتداد آن در مساجد و خانواده‌ها امکانی را فراهم می‌کند که پیوستگی عمیقی با متن جامعه ایجاد شود.

شهردار تهران گفت: یکی از وظایف جدی هیئت امنای محلات تشکیل کانون‌های جهادی سلامت و تندرستی است و این بزرگترین سرمایه و مدل جدیدی از خدمت در جامعه ماست که تا متن جامعه و خانواده‌ها دنبال خواهد شد.

شهردار تهران افزود:امسال سال تولید است و یک ویژگی در کنار آن است که به مشارکت مردم تأکید دارد و این مشارکت در ابعاد مختلف می‌تواند راهگشا باشد.

علیرضا زاکانی همچنین گفت: در طرح من شهردارم از دو هزار و ۸۰ طرح با مشارکت ۳۵۴ هزار نفر، هزار و ۴۶۲ طرح انتخاب و نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان هزینه و حاصل این اقدام این شد که پارسال مشارکت مردم به یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر رسید و مردم سه هزار و ۳۰۰ طرح انتخاب کردند که هشت همت اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

شهردار تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ مردم از بین طرح‌های اولویت دار، طرح‌هایی را انتخاب و بر آن نظارت کردند که عمده این طرح‌ها به اتمام رسیده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه