اخبار داغ

چشم‌ها به فتح جام؛

جام ملت‌های فوتسال آسیا| اعلام ترکیب ابتدایی ایران در بازی فینال

جام ملت‌های فوتسال آسیا| اعلام ترکیب ابتدایی ایران در بازی فینال
ترکیب تیم ملی فوتسال ایران برای بازی فینال جام ملت‌های آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 عصر امروز برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی خود در بازی فینال جام ملت‌های آسیا 2024 - تایلند در سالن بانکوک آره‌نا در برابر تیم میزبان قرار خواهد گرفت.

ترکیب اولیه وحید شمسایی برای این بازی به شرح زیر است؛ باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى

 

تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان امروز (یکشنبه) در دیدار رده‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی کردند که ازبکستان با نتیجه 8 بر 6 (در مجموع وقت قانونی و وقت اضافه) پیروز شد.

این مسابقه در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 5‌ــ5 خاتمه یافت تا کار در ضربات پنالتی دنبال شود. ازبک‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیدند تا میزبان جام جهانی فوتسال 2024 روی سکوی سوم جام ملت‌ها بایستد.

با صعود تیم ملی افغانستان به مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، تمامی 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شدند. تیم‌های تاجیکستان، افغانستان، نیوزیلند و فرانسه برای اولین بار در این جام شرکت می‌کنند و برزیل با پنج عنوان قهرمانی، پُرافتخارترین تیم جام جهانی به شمار می‌رود.

مطابق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، سیدبندی جام جهانی فوتسال 2024 به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و ایران

سید 2: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مراکش، تایلند و پاناما

سید 3: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی

سید 4: افغانستان، آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند و تاجیکستان

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه