اخبار داغ

وزیر ورزش و رییس فدراسیون میهمانان ویژه قهرمانی ایران؛

جام ملت‌های فوتسال آسیا| تبریک ویژه وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک

جام ملت‌های فوتسال آسیا| تبریک ویژه وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک
وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس فدراسیون فوتبال میهمانان ویژه دیدار فینال جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران در حالی موفق به کسب قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تماشاگران ویژه این دیدار بودند و از نزدیک در جشن قهرمانی ملی‌پوشان ایران شرکت کردند.

تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه ۴ بر یک تایلند میزبان این رقابت‌ها را شکست داد تا برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده و همچنان با اختلاف فراوان برترین تیم قاره کهن باشد.

با قهرمانی ایران وزیر ورزش و کمیته المپیک این قهرمانی را تبریک گفتند.

پیام تبریک وزیر ورزش

کیومرث هاشمی وزیر ورزش در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابتهای جام ملتهای آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، بوقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزشدوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابتهای جام جهانی نیز بوجود آید.

پیام تبریک کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک طی پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای  جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز،امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه