اخبار داغ

رئیس بسیج دانشجویی البرز:

جنبش دانشجویی غربی آمریکا را رسوا کرد

جنبش دانشجویی غربی آمریکا را رسوا کرد
رئیس بسیج دانشجویی البرز گفت: برخورد خشن آمریکا با دانشجویان گواه این است که جوانان غرب نقطه‌ای اساسی را هدف گرفته و ادعا‌های دروغین حقوق بشری را زیر سئوال بردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، مصطفی ترابی رئیس بسیج دانشجویی البرز گفت: جنبش دانشجویی عدالتخواهانه در دانشگاه‌های آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه آغاز شده است.

رئیس بسیج دانشجویی البرز افزود: نحوه مواجهه غرب مدعی تمدن، آزادی بیان و حقوق بشر با اعتراضات دانشجویی نشان می‌دهد این قیام به بنیان سرمایه‌داری آمریکا حمله کرده است.

وی اظهار داشت: در اغتشاشات ۱۴۰۱ ایران سطح برخورد‌ها در دانشگاه‌ها بسیار کمرنگ‌تر از مواجهه‌ای است که امروز پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید خود در دانشگاه دارد.

ترابی تصریح کرد: غرب همزمان با ناآرامی‌های ایران اعلام کرد دانشگاه جای نیرو‌های امنیتی نیست، اما امروز آمریکا سلاح‌های نظامی خود را در دانشگاه‌ها مستقر کرده است.

رئیس بسیج دانشجویی البرز گفت: برخورد خشن آمریکا با دانشجویان گواه این است که جوانان غرب نقطه‌ای اساسی را هدف گرفته و ادعا‌های دروغین را زیر سئوال بردند.

وی ادامه داد: امروز ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی و اتصال آن با نظام سرمایه‌داری غرب یعنی آمریکا و کشور‌های به اصطلاح متمدن غربی مشخص شده است.

ترابی تأکید کرد: سرانی غربی جریان دانشجویی آمریکا برای دفاع از مظلومین غزه که توسط یک رژیم جعلی مورد هجمه قرار گرفته‌اند شکل می‌گیرد را برنمی‌تابند.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا بیداری جوانان خود را تحمل نمی‌کند، گفت: غرب رسوایی‌هایی که با قیام دانشجویان شکل گرفته را نمی‌تواند جمع کند.

وی افزود: فضای رسانه‌ای که تصور می‌شد علیه جریان حق است و صدای مظلوم در آن شنیده نمی‌شود به نقطه چالش غرب تبدیل شده، صدای مظلومیت غزه به گوش رسید.

ترابی ادامه داد: اگر بتوانیم صدای انقلاب و اسلام را به گوش جهان برسانیم بدون شک بیداری اسلامی و حمایت از مظلومین را در سراسر جهان شاهد خواهیم بود.

رئیس بسیج دانشجویی البرز گفت: دفاع از مظلوم، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم با فطرت انسان‌ها اتصال دارند در نتیجه تبیین این آرمان‌ها وجدان‌ها را بیدار می‌کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در حالی جهاد تبیین را به عنوان «جهاد کبیر» وارد ادبیات سیاسی انقلاب اسلامی کردند که پیش از آن به این موضوع پرداخته نشده بود.

ترابی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب راهبر و پیشگام جهاد تبیین هستند و نگارش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نامه به جوانان اروپا عمق نگاه بصیرانه ولایت فقیه را نشان می‌دهد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه