اخبار داغ

دهقان در گفتگو با دانا:

تنها راه حل مشکلات کشور مردمی سازی اقتصاد است

تنها راه حل مشکلات کشور مردمی سازی اقتصاد است
معاون حقوقی رییس جمهور گفت:‌ تنها راه حل مشکلات کشور مردمی سازی اقتصاد است و بدون مشارکت مردم در اقتصاد امکان حل مشکلات کشور وجود ندارد.

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگارسیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کشور مردمی سازی اقتصاد است، اظهار کرد: بدون مشارکت مردم در اقتصاد، امکان حل مشکلات کشور وجود ندارد. کارشناسان سال‌های طولانی است که بر اهمیت این نکته تاکید می‌کنند که ما به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیاز داریم.

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهایی برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور، تصریح کرد: در این دولت بر خلاف دهه ۹۰ که متاسفانه سرمایه گذاری در حد صفر و حتی زیر صفر بود، رشد نسبتاً خوبی در سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: برای سرمایه‌گذاری در کشور، به یک جهش نیازمندیم به نحوی که دولت با برنامه ریزی دقیق و عالمانه، زمینه مشارکت سرمایه‌های بزرگ و حتی سرمایه های خرد مردم را در کارها و سرمایه گذاری های بزرگ کشور فراهم کند. 

دهقان در پایان گفت: باید فهرستی از محل‌هایی که سرمایه‌گذاری توسط مردم از طریق صندوق‌های پروژه‌ شدنی است، طبیعتاً وزارت صنعت و معدن و سایر دستگاه‌های زیرمجموعه در اختیار مردم بگذارند و امتیازهای خوبی برای سرمایه‌گذاران لحاظ شود تا انشاالله یک جهشی برای تحقق شعار سال داشته باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه