اخبار داغ

دبیر فدراسیون اعلام کرد؛

اتفاقی نادر در تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی/ سلاح جدید امینی دچار نقص شد

اتفاقی نادر در تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی/ سلاح جدید امینی دچار نقص شد
در اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی سلاح جدید امینی دچار نقص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد تیراندازان در روز چهارم مسابقات برزیل اظهار داشت: خوشبختانه در روز چهارم مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل، در تفنگ بادی ۱۰ متر پوریا نوروزیان راهی فینال شد. همچنین سه نماینده در بخش زنان داشتیم که نجمه خدمتی با امتیاز بسیار خوب ۶۳۳ به فینال راه یافت و شرمینه چهل امیرانی نیز به عنوان نفر هفتم فینالیست شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان مسابقه زنان یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که ۱۰ روز پیش خریده بود و جدیدترین سلاح بود خراب شد. نماینده شرکت سازنده در محل حضور داشت و سلاح به آنها تحویل داده شد. نماینده شرکت متعجب شد و گفت در تاریخ ساخت این فقط یکبار در ۱۱ سال پیش شاهد این موضوع بودیم و اکنون برای دومین بار این اتفاق افتاد. آنها سریع مشکل را برطرف کردند ولی زمان برای امینی از دست رفت و نتوانست عملکرد خوب خود را داشته باشد.

سرپرست ایران در برزیل گفت: البته فاطمه امینی قبل از این سهمیه المپیک را گرفته بود و این مسابقات برای آماده سازی وی محسوب می‌شد. امیدوارم فردا با یک فینال خوب نتایج خوبی کسب کنیم.
سلاح امینی آخرین مدل تفنگ بود که همین ۱۰ روز پیش خریداری شد و وارد کشور شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه