اخبار داغ

با حکم حسین مطیعی؛

فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی شد

فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی شد
سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را بعنوان مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را بعنوان مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب نمود.

بر همین اساس در متن این حکم آمده است:

جناب آقای قاسمعلی فیروزی

 با سلام و احترام

 نظر به تجارب، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه مدیریت ورزشی و مربیگری در سالیان متمادی، بدینوسیله به عنوان "مدیر تیم های ملی فدراسیون                                         دوومیدانی" منصوب می شوید.

انتظار می رود با عنایت به در پیش بودن رویداد بزرگ ورزشی بازیهای المپیک پاریس 2024  با  بهره گیری از تمام ظرفیت های علمی و فنی موجود در جامعه بزرگ و پرافتخار دو و میدانی در انجام موثر و به موقع وظایف ذیل اهتمام ورزید.

1- برنامه ریزی جهت رصد وضعیت آمادگی ورزشکاران اعم از افراد  امید کسب سهیمه المپیک و ملی پوشان دیگر با همکاری مربیان تیم ملی.

2-  پیگیری شرکت در مسابقات و اردوههای لازم جهت تثبیت رنکینگ ورزشکاران 

3- پیگیری و انجام هماهنگی های لازم با کادر فدراسیون جهت بهبود وضعیت تمرینی و اسکان ورزشکاران 

4-  انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری شورای تخصصی مواد  دوومیدانی

5- نظارت بر روند برنامه های مربیان در فرایند آماده سازی ورزشکاران ملی پوش

6- برگزاری جلسات فرهنگی و استفاده از روانشناسان جهت آمادگی روانی هرچه بیشتر ورزشکاران

 7-  گزارش دهی از وضعیت تمرینات و اردوهای ورزشکاران ملی پوش به صورت هفته ای باتوجه به جدیت و حسن وطن پرستی که در شما سراغ دارم، امیدوارم بدور از تمامی مسائل و با نگاهی پدرانه با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در کمک به پیشرفت فدراسیون دوومیدانی و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی موفق و موید باشید.

در مراسم اهدای حکم قاسمعلی فیروزی، محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت که حکم وی توسط ایشان اهدا شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه