اخبار داغ

تحلیل پیشکسوت فوتسال ایران از قهرمانی فوتسالیست ها؛

صالح: قهرمانی بار دیگر قدرت فوتسال ایران را نشان داد/ امیدوار به جام جهانی هستیم

صالح: قهرمانی بار دیگر قدرت فوتسال ایران را نشان داد/ امیدوار به جام جهانی هستیم
پیشکسوت فوتسال ایران گفت: بازی فینال تیم ملی فوتسال عالی و توام با آرامش بود و امیدوارم در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با برتری چهار بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۴ شود.

ناصر صالح پیشکسوت فوتسال ایران درخصوص عملکرد شاگردان وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا فراز و نشیب زیادی داشت و یکی از علت‌های آن نداشتن بازی‌های تدارکاتی بود اما با وجود این اتفاقات، نتایج خوبی رقم خورد و باید حمایت‌های بیشتری از این تیم صورت بگیرد تا شاهد گره‌گشایی‌های بهتری باشیم و در جام جهانی عملکرد ایده‌آلی از خودمان ارائه دهیم. این تیم قهرمان آسیا است و قابل احترام است و بازیکنان زحمت قابل توجهی برای به دست آوردن مقام قهرمانی کشیدند و این قهرمانی بار دیگر قدرت فوتسال ایران را نشان داد.

او درخصوص پیروزی 4 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا گفت: بازی عالی و توام با آرامشی بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال توانستند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. از بازیکنان و کادرفنی برای کسب این عنوان تشکر می‌کنم و امیدوارم با یک رویکرد بسیار خوب، در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتسال کشورمان با تاکید بر اینکه شاگردان وحید شمسایی باید مهارت‌های تاکتیکی خود را افزایش دهند، گفت: بازیکنان فوتسال در ادامه مسیر خود باید در تورنمنت‌های بزرگ قرار بگیرند تا آمادگی خوبی به دست بیاورند و در مسابقات جام جهانی از هماهنگی قابل توجهی برخوردار شوند. تمام بازیکنان از مهارت تکنیکی خوبی برخوردار هستند و باید در کارهای تاکتیکی بیشتر تمرین کنند تا شرایط بهتری به دست بیاورند. ما بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم در کارهای گروهی از این بازیکنان به نحو احسن استفاده کنیم.

صالح درخصوص در رقابت‌های جام جهانی فوتسال و برنامه‌هایی که مسئولان فوتبال ایران برای این رقابت‌ها باید داشته باشند، گفت: مدیران فدراسیون فوتبال باید در کنار هم باشند و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کنند تا بازیکنان مقابل تیم‌های قوی قرار بگیرند. نفرات تیم ملی فوتسال، مهره‌های خوب و قابل احترامی هستند و باید نقاط ضعف و مشکلات خود را مقابل تیم‌های بزرگ برطرف کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه