اخبار داغ

با ارسال پیام های جداگانه؛

پیام تبریک شیخ سلمان و اینفانتینو برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا

پیام تبریک شیخ سلمان و اینفانتینو برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا
روسای فیفا و AFC در پایام های جداگانه قهرمانی فوتبال ایران در آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها در پیامی ضمن تبریک این عنوان به ملی‌پوشان فوتسال ایران برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال 2024- ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان آمده است: من از طرف خانواده‌ فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آنها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی برسانید.

برای آنها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان 2024 بهترین ها را آرزو می کنم و مطمئن هستم.

مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

همچنین جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در فضای مجازی نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم.»

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه