اخبار داغ

گزارش دانا از ایران اکسپو ۱۴۰۳؛

حضور فعال گل‌گهر در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

حضور فعال گل‌گهر در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در غرفه‌ای با حضور فعال کارشناسان شرکت، دستاوردهای خود را در حوزه بومی‌سازی با تجار خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نمایشگاه دستاوردهای تجاری ایران در سال 1403 شاهد حضور فعال شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بودیم.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در غرفه‌ای مشترک با شرکت‌های توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و جهان‌فولاد و با حضور فعال کارشناسان شرکت، دستاوردهای خود را در حوزه بومی‌سازی با سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به اشتراک گذاشت.

این نمایشگاه از ۸ اردیبهشت ماه و طی ۵ روز در محل دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار و در آن جمعی از شرکت‌های بزرگ زنجیره تولید فولاد کشور، مدیران، کارشناسان و متخصصان با محوریت فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولیدات داخل، برندسازی و انتقال دانش فنی بر اساس نیاز زنجیره آهن و فولاد، ضمن ارائه دستاوردهای خود، به تبادل تجارب و انتقال دانش فنی خود پرداختند.


گفتنی است؛ مهندس علی آبادی وزیر صمت، مدیران شرکت‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصان و علاقه‌مندان به دستاوردهای بومی‌سازی از جمله بازدیدکنندگان غرفه گل‌گهر در طول برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو بودند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه