اخبار داغ

نشست معاون وزیر با ملی پوشان دوومیدانی

نشست معاون وزیر با ملی پوشان دوومیدانی
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروزدوشنبه با حضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان  دوومیدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس  قرار گرفت.

وی همچنین خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد، حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک بپاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر  پرداخت.

در این دیدار، حسن تفتیان، مهدی صابری، مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند، حضور داشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه