اخبار داغ

آخرین وضعیت میزبانی ایران به روایت رئیس کمیته مچ اندازی؛

ایری: منتظر اعلام خبر جدید برای مچ اندازی قهرمانی آسیا هستیم

ایری: منتظر اعلام خبر جدید برای مچ اندازی قهرمانی آسیا هستیم
رییس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی گفت: به محض برگزاری جلسه هیات رییسه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا، آخرین اخبار را اطلاع رسانی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالجلال ایری رییس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش اظهار داشت: از سال گذشته که ایران به عنوان میزبان بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش مردان و زنان انتخاب شد، تمامی تمهیدات را اندیشیدیم. حتی در هفته های اخیر که مشکلی در خصوص پرواز دوبی به کیش به وجود آمد، با تلاش رییس فدراسیون و با همکاری وزارت راه و هواپیمایی کیش ایر این موضوع حل شد و توانستیم برای جابجایی ورزشکاران خارجی دو پرواز چارتر کنیم.

وی افزود: فدراسیون ایران همه شرایط را برای ورود ورزشکاران خارجی، مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی و ورزشکاران داخلی مهیا کرده بود. حدود 13 کشور آسیایی جهت حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند و به نظر می رسید استقبال فوق العاده ای با شرکت حدود 800 ورزشکار داخلی و خارجی از مسابقات آسیایی در جزیره کیش به عمل بیاید.

رییس کمیته مچ اندازی همچنین تصریح کرد: با هماهنگی مسئولان جزیره کیش تمامی امکانات مهیا شده بود. حتی برخی ورزشکاران خودشان را به کیش رسانده بودند و قرارداد هتل ها، سالن و بلیت پرواز ورزشکاران و عوامل اجرایی تهیه شده بود. متاسفانه اتفاق غیرمترقبه ای در روزهای اخیر رخ داد و بارش شدید باران باعث سیل بی سابقه در کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه شهر دوبی شد. با توجه به اینکه قرار بود تمامی مهمانان خارجی از دوبی وارد جزیره کیش شوند، پروازها تا چند روز آینده از کشورهای مختلف به دوبی لغو شد.

ایری در ادامه عنوان کرد: متاسفانه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا بامداد امروز در تصمیمی یکطرفه و بدون مشورت با فدراسیون ایران به عنوان میزبان و حتی کشورهای شرکت کننده اعلام کرد به دلیل لغو پروازها، مسابقات به تعویق افتاده است. کنفدراسیون آسیا همچنین اعلام کرده در اولین جلسه هیات رییسه در خصوص برنامه جدید رقابت ها تصمیم خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: همه ورزشکارانی که برای این رویداد بزرگ آماده شده بودند را درک می کنیم، اما آن ها نیز باید بدانند که فدراسیون تمامی شرایط را برای برگزاری باشکوه مسابقات آسیایی فراهم کرده بود و با تعویق رقابت ها لطمات بزرگی را متحمل خواهد شد. فدراسیون قطعا پیگیر خواهد بود تا به محض برگزاری جلسه هیات رییسه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا، آخرین اخبار را به ورزشکاران اطلاع رسانی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه