اخبار داغ

استقلال ۳ - شمس‌آذر ۲؛

لیگ برتر فوتبال| بازگشت متزلزل استقلال به صدر؛ آتش‌بازی جذاب در آزادی!

لیگ برتر فوتبال| بازگشت متزلزل استقلال به صدر؛ آتش‌بازی جذاب در آزادی!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس‌آذر با برتری آبی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و شمس‌آذر طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 18 امشب (جمعه - 31 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این بازی و با اختلاف 2 امتیازی، باعث آن شد که شاگردان جواد نکونام احتیاج بسیار زیادی به 3 امتیاز این بازی خانگی داشته باشند. در آن سو هم تیم سعید دقیقی پیش از این بسیاری از مدعیان را به دام خود انداخته و آزار داده بود.

در نیمه نخست، آبی‌ها با ارائه یک بازی حساب‌شده به دروازه شمس‌آذر نزدیک شدند و بالاخره روی پاس ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی در بازگشت به ترکیب اصلی استقلال دروازه تیم قزوینی را باز کرد.

آتش‌بازی اصلی اما در نیمه دوم اتفاق افتاد، جایی که ۴ گل ردوبدل شد. ابتدا استقلال توسط محمدی و مرادمند ۳ بر صفر پیش افتاد اما در نهایت و در ۱۰ دقیقه پایانی، شمس‌آذر ۲ گل زد و نزدیک بود که استقلال را نقره‌داغ کند. این اتفاق در پایان رخ نداد و استقلال با تزلزل به صدر جدول برگشت.

استقلال ۳
گل: مهرداد محمدی ۲۰ و ۵۱ - محمدحسین مرادمند ۸۰

شمس‌آذر ۲
گل: فراز امامعلی ۸۵ - مجتبی فخریان ۸۷

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه