اخبار داغ

پس از کسب سهمیه المپیک؛

آذرپیرا: برای مدال طلا به پاریس می‌روم/ امامی: سهمیه را برای مردم گرفتم

آذرپیرا: برای مدال طلا به پاریس می‌روم/ امامی: سهمیه را برای مردم گرفتم
نمایندگان کشتی آزاد ایران در المپیک ‌۲۰۲۴ پاریس پس از کسب سهمیه، صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. در پایان مسابقات  یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان 74 و 97 کیلوگرم با راهیابی به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

نمایندگان کشتی آزاد ایران در المپیک ‌۲۰۲۴ پاریس پس از کسب سهمیه، صحبت کردند.

امامی: سهمیه را برای مردم گرفتم

یونس امامی، آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستم سهمیه را برای کشورم بگیرم چون به فکر خودم نبودم و به این فکر می‌کردم برای کشورم سهمیه بگیرم چون چند میلیون نفر از تلویزیون این مسابقه را می‌دیدند و منتظر بودند، گفتم دلشان را شاد کنم.

وی در ادامه بیان داشت: صبح بدنم راه نیفتاده بود و به اصطلاح سینه ام نمی سوخت اما کشتی اول را رد کردم و توانستم راه بیفتم. من در جهانی قبلا به این کشتی‌گیر باخته بودم اما از آن زمان تا به حال ۳ بار او را برده‌ام.

آذرپیرا: برای مدال طلا به پاریس می‌روم

همچنین امیرعلی آذرپیرا، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان هم پس از کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: حریف مغول یک مقدار قدرتمند بود و بخاطر قد کوتاهی که داشت کار را مقداری سخت کرده بود. من هم خودم را به آب و آتش نزدم تا امتیاز بگیرم و فقط هدفم کسب پیروزی و رسیدن به سهمیه المپیک بود. هم در این کشتی و هم در کشتی صبح با برنامه و آرام کار کردم و فقط می‌خواستم با توجه به حساسیت کسب سهمیه المپیک به برتری برسم.

وی در ادامه عنوان داشت: سرباز کادر فنی هستیم و با برنامه‌ریزی کادر فنی جلو می‌رویم. برای کسب مدال طلا به المپیک می‌روم. پشت ما یک تیم قوی مثل ماساژور و بدنساز کار می‌کنند. از آقای دبیر تا آقای کاوه زحمت زیادی می‌کشند و باید از همه آن ها تشکر کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه