اخبار داغ

پیام تسلیت معاون رئیس جمهور برای درگذشت پرویز داوودی؛

مرحوم داودی مدیری متدین و جهادی بود

مرحوم داودی مدیری متدین و جهادی بود
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی استاد دانشگاه شهید بهشتی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خانواده‌ی گرامی، جامعه دانشگاهی، دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی استاد دانشگاه شهید بهشتی، اقتصاددان عدالت‌گرا، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خانواده‌ی گرامی، جامعه دانشگاهی، دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت معاون رئیس جمهور در امور مجلس به این شرح است:

بسمه تعالی
کلُّ نَفسٍ ذائقةُ الموت و إنّما تُوَفَّوْنَ أُجورَکم یومَ القیامة

درگذشت استاد ارجمند دانشگاه شهید بهشتی، اقتصاددان عدالت‌گرا، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پرویز داودی را به خانواده‌ی گرامی، جامعه دانشگاهی، دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم وارسته، انقلابی و ولایی و مدیر متدین و جهادی، عمر با برکت خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و صادقانه و دلسوزانه برای تحول در حوزه اقتصاد و ارائه راهکارهایی برای تحقق اقتصاد اسلامی تلاش کرد و با این باور که «إنّ خیرَالزّاد التقوی» است ایمان، اخلاص و پارسایی را توشه و ذخیره‌ی آخرت خود قرار داد.
امید که این عزیز سفر کرده در بهشت برین با اولیاء، ابرار و مقربان درگاه الهی محشور شود و نعمتهای جاودان پاداش اعمال صالحش گردد.
فرَوحٌ و ریحانٌ و جنتُ نعیمٍ

سید محمد حسینی
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه