اخبار داغ

کسب افتخاری بزرگ برای ایران؛

شطرنج شهرهای آسیا| تیم شطرنج امید مردان نایب قهرمان شد/ ششمی تیم زنان

شطرنج شهرهای آسیا| تیم شطرنج امید مردان نایب قهرمان شد/ ششمی تیم زنان
تیم شطرنج امید مردان ایران در مسابقات شهرهای آسیا در روسیه نایب قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک با نایب قهرمانی تیم مردان و ششمی تیم زنان به پایان رسید.

تیم شطرنج امید مردان ایران که چندین سال طعم حضور در معتبرترین رقابت‌های تیمی در آسیا را نچشیده بود، سرانجام پس از اهتمام ویژه فدراسیون شطرنج و اعزام به مسابقات شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه که به همت استاد بزرگ پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت، مقام نایب قهرمانی مسابقات را تصاحب کرد و با اختلافی ناچیز و یک امتیازی نسبت به صدرنشین میزبان و با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم ملی شطرنج زنان ایران نیز با ثبت عملکردی قابل قبول و کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.

تیم شطرنج امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی شطرنج زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این پیکارها حضور داشتند.

تیم شطرنج امید مردان ایران و تیم ملی شطرنج زنان ایران با وجود دوری چند ساله از این مسابقات و این جام معتبر آسیایی، موفق به کسب افتخاری ویژه و ثبت عملکردی قابل قبول شدند و در جمع ۱۱ کشور حاضر در این مسابقات خوش درخشیدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه