اخبار داغ

بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در دیوان محاسبات کشور

بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در دیوان محاسبات کشور
جلسه بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در ادامه بررسی عملکرد شرکت های دولتی در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور در این نشست  با اشاره به اهمیت توجه به حفظ و ذخیره منابع آب بر لزوم توجه دقیق به هزینه کرد اعتبارات در این زمینه تاکید کرد.

وی افزود: در برخی پروژه ها بیشترین اعتبارات صرف مطالعه می شود و این در حالی است که در اجرای کار عملیاتی با مشکل کمبود اعتبار مواجه می شوند که در این زمینه دقت نظر شود.

کامیار گفت: در موضوع ایجاد زیرساخت ها و مسائل مرتبط با حوزه آب نیازمند یک نگاه عمیق، دقیق و فنی هستیم تا طرح هایی که اجرا می شود نهایت تاثیرگذاری را داشته باشند.

کامیار همچنین خواستار شفاف سازی بیشتر پروژه‌های عمرانی در صنعت آب و انرژی های نو شد و گفت: در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی بیشتر و بهتری هستیم تا مردم در جریان این خدمات قرار بگیرند.

دادستان دیوان محاسبات کشور در مورد ابهاماتی که در مورد سدّ گُتوَند مطرح است، گفت: شرکت توسعه منابع آب به ابهامات موجود پاسخ دقیق و کارشناسانه دهد.

در این جلسه کریم شیبانی یکتا مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نیز با قدردانی از رئیس کل دیوان محاسبات، دادستان و معاونین این نهاد نظارتی در راستای گره گشایی و رفع مشکلات دستگاه های اجرایی به تشریح اقدامات صورت گرفته و برخی از چالش‌های مهم بخش صنعت آب کشور پرداخت.

بررسی آخرین وضعیت سدهای در دست بهره برداری، ساخت و در دست مطالعه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه