اخبار داغ

در رثای فرهنگ پهلوانی؛

اصبری: پهلوانان و جوان‌مردان واقعی، شهدا هستند

اصبری: پهلوانان و جوان‌مردان واقعی، شهدا هستند
ورزشکار کیک‌بوکسینگ کشورمان گفت: پهلوانان و جوان‌مردان واقعی جامعه ایرانی، شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ صادق اصبری، ورزشکار کیک‌بوکسینگ ایران است که سومی المپیک کارگران را به همراه قهرمانی مسابقات کشوری کیک‌بوکس در سال‌های مختلف کسب کرده و عضویت در تیم ملی را هم در کارنامه داشته است. وی پیش‌تر مدال خود را به سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اهدا کرده بود.

اصبری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانا اظهار داشت: من با دل‌سوزی و حمایت پدر و مادرم به این جا رسیده‌ام. چندین مدال بین‌المللی را طی سال‌های اخیر کسب کرده‌ام که خیلی برایم شیرین هستند اما اعتقاد دارم ورزشکاران هر رشته‌ای باید اصول پهلوانی و جوانمردی را یاد گرفته و در دستور کار قرار بدهند. ورزشکار باید اصول اخلاقی را فرا بگیرد تا در مسیر قهرمانی، نلغزد و خطا نکند. برای من ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری مهم‌تر بوده و به آن افتخار می‌کنم.

وی همچنین عنوان داشت: همیشه روحیه بسیجی داشتم و افتخار می‌کنم که مدال جهانی‌ام را به شهید سلیمانی اهدا کردم. این کار را قلبا انجام دادم و سپس مدال آسیایی‌ام را هم به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کردم. اگر همه مدال‌ها را به شهدا و خانواده آن اهدا کنیم، باز هم دین خود را به این پهلوانان واقعی و جوانمردان حقیقی ادا نکرده‌ایم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه