اخبار داغ

با رای اعضای مجمع؛

انتخابات کونگ‌فو| هاشمی‌منش رئیس شد/ اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند

انتخابات کونگ‌فو| هاشمی‌منش رئیس شد/ اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند
با رای اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی در 4 سال آتی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز ۱۲ اردیبهشت به ریاست محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته‌ ملی المپیک برگزار شد.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی کاندیداهای انتخابات بودند که از این جمع حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی انصراف دادند و با انصراف رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت و پس از رای گیری، سیدعباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی دیگر کاندیدای انتخابات ۱۲ رای بدست آورد.

بعد از انتخاب سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، فرآیند برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای هیات رئیسه‌ی پیشنهادی رئیس فدراسیون با ریاست محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بر این اساس امین عباسی ۴۷ با رای به عنوان خزانه دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره با رای اعضای مجمع به عضویت هیات رئیسه فدراسبون آمدند.

انتخابات دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه