اخبار داغ

امیر سرتیپ دادرس مطرح کرد؛

نقش برجسته دانشگاه‌های نظامی در توسعه دانش و امنیت ملی

نقش برجسته دانشگاه‌های نظامی در توسعه دانش و امنیت ملی
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروزه، آنچه به عنوان پدیده‌های روز نوین نظامی در عرصه موجود دنیای حاضر ما شاهد هستیم در دانشگاه‌های نظامی به آن پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ محمد دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح امروز در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد، با اشاره به آیه "اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ" بیان کرد: "اولین معلم خداست، دانش و آموختن را خداوند به بشر آموخت و برای دانایی بشر آمد، من خودم هر زمانی در مجامع تحصیلی و دانشگاهی قرار می‌گیرم برای آموختن می‌آییم.

وی افزود: دانشگاه‌های ارتش در وضعیت بسیار خوبی هستند؛ هم دانشجویان خارجی را جذب می‌کنند، هم دانشجویانی که از نظر علمی سرآمد هستند. این دانشجویان گاهی به دانشگاه‌های کشور توزیع می‌شوند و گاهی هم در اینجا می‌مانند. تعامل خوبی نیز بین این دانشگاه ها و دانشجویان وجود دارد.

امیر سرتیپ دادرس در پایان گفت: امروزه، آنچه به عنوان پدیده‌های روز نوین نظامی در عرصه موجود دنیای حاضر، ما شاهد هستیم، در این دانشگاه مبانیش بسته می‌شود و این دانشگاه و دانشگاه‌های مشابه به آن می‌پردازند. آنچه ساخته می‌شود، محصول همین دانشگاه‌هاست، چه از نظر پرورشی و ساخت شخصیت و معنویت دانشجو و چه از نظر تجهیزاتی و ابزارهایی که برای حفظ امنیت و حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه