اخبار داغ

اعضای مجمع فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی چه گفتند؟

اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم/ هاشمی‌منش: کمک می‌خواهم تا رزم ایرانی را در آسیا ثبت کنیم

اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم/ هاشمی‌منش: کمک می‌خواهم تا رزم ایرانی را در آسیا ثبت کنیم
اعضای مجمع فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی در پایان مجمع انتخاباتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی امروز برگزار و در پایان سیدعباس هاشمی‌منش به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی در 4 سال آتی انتخاب شد.

در پایان این انتخابات، محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی و رضا حیدری سرپرست فدراسیون صحبت کردند.

اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی اظهار داشت: از حیدری دوست خوب و مرد زحمتکش کونگ‌‌فو قدردان هستم و آرزوی توفیق برای او دارم. قطعا حیدری تجربیات ارزشمند خود را مثل استاد نوحی در اختیار نسل آینده خواهد گذشت. به هاشمی‌منش نیز تبریک می‌گویم و خوشحال هستم این فدراسیون نیز تعیین و تکلیف شد. خدا را شاکر و سپاسگزار هستم‌ که ظرف چند ماه 10 فدراسیون تعیین و تکلیف شد. اداره فدراسیون‌ها با سرپرست برای ورزش کشور یک نقص بزرگ بود، اما با تلاش همکارانم و همکاری  کمیته ملی المپیک به لطف خدا انتخابات هر 10 فدراسیون برگزار شد و ظرف دو، سه ماه  آتی نیز انتخابات سه، چهار فدراسیون دیگر را خواهیم داشت تا وضعیت سرپرستی را جمع کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم هاشمی‌منش تعامل لازم را با هئیت‌های استانی و مجمع داشته باشد. او خواهان قول کمک و حمایت از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بود؛ موضوعی که نیاز به در خواست و قول ندارد و این کار از وظایف ما است. وظیفه وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت و نظارت بر فدراسیون‌های ورزشی است و کاری غیر از این نداریم. بازدید از اردوهای و فدراسیون‌ها از وظایف ما است و منتی ندارم و من باید در میدان ورزشی باشم و امروز باید این کار را انجام بدهیم. این جزو وظایف ذاتی و سازمانی ما است و اگر از فدراسیون‌ها و پیشکسوتان حمایت نکنیم، خطا کردیم. ما خادم ملت و بچه‌های ورزش هستیم.

هاشمی‌منش: کمک می‌خواهم تا رزم ایرانی را در آسیا به نام ایران ثبت کنیم

عباس هاشمی‌منش پس از انتخاب به عنوان رئس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی اظهار داشت: از همه کسانی که به بنده رای دادند و ندادند، تقدیر و تشکر می‌کنم. از همین جا  از همه اساتید خواهش می‌کنم با فدراسیون و همکاری و همراهی داشته باشند و بنده را به عنوان شاگرد کوچک کمک کنند. از شما کمک می‌خواهم تا رزم ایرانی را در آسیا به نام جمهوری اسلامی ثبت کنیم و یک برند برای جمهوری اسلامی باشد. از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم و باز هم درخواست کمک و همراهی برای رسیدن فدراسیون به جایگاه ویژه هستم.

حیدری: در مورد من بی‌اخلاقی کردند

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ‌فو که سابقه 10 سال ریاست این فدراسیون را دارد، پس از مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: بابت یک دهه خدمت در فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی خدا را شاکر هستم. اعتلای ورزش کونگ‌فو برای من بسیار مهم است. در این سال‌ها دو دوره مسابقات آسیایی برگزار کردیم و اعزام‌های متعددی داشتیم. این نوید را می‌دهم ظرف ماه‌های آینده سومین دوره قهرمان آسیا در بخش آقایان و زنان در چابهار برگزار خواهد شد.

وی افزود: همه مکلف به کمک به هاشمی‌منش هستیم و از برادران بزرگوارم مجتبی شیرزادی و استاد نوحی که برند ورزش‌های رزمی است نیز  درخواست‌ می‌کنم به خانواده کونگ‌فو کمک کنند. آرزوی دیرینه ما ثبت این برند ایرانی در اسپورت اکورد و بازی‌های آسیایی است.

حیدری با گلایه از بی اخلاقی های رخ داده بیان کرد: یک دهه در کنار همه دوستان بودم و 41 سال در سیستم اداری کار کردم، اما  یک برگه در سیستم حفاظتی من نیست، اما در مورد من بی‌اخلاقی کردند. از بچگی در جبهه و جنگ بودم و این بار به عنوان یک مربی می‌گویم که  یک ذره از جایگاه قانونی خود عقب نشینی نخواهم کرد. تمام توانم را برای اعتلای کونگ‌فو در 10 ساله گذاشته گذاشتم و زور و توانم همینقدر بود. امیدوارم در ادامه مسیر موفقیت و سربلندی برای کونگ‌فو باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه