اخبار داغ

نساجی یک - پرسپولیس 2؛

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با دست‌فرمان جواهر ازبک از پیچ خطرناک جاده شمال گذشت!

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با دست‌فرمان جواهر ازبک از پیچ خطرناک جاده شمال گذشت!
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس با برتری مشکی‌پوشان مهمان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:15 امشب (دوشنبه - 17 اردیبهشت) در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان در همان ابتدای نیمه اول خیلی زود برتری خود را با گل جواهر ازبک روی پاس وحید امیری به حریف شمالی ثابت کردند و از نساجی در خانه‌اش پیش افتادند اما ادامه موقعیت‌های مشکی‌پوشان پرسپولیس راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با تک گل اوستون اورونوف به پایان برسد.

همان موقعیت‌هایی که در نیمه نخست به سادگی توسط پرسپولیسی‌ها از دست رفت، در نیمه دوم گریبان‌شان را گرفت تا امیرمحمد هوشمند دروازه علیرضا بیرانوند را به سادگی و روی یک شوت زیبا باز کند؛ آن هم در شرایطی که پرسپولیس بر اثر اخراج ناشیانه سروش رفیعی 10 نفره شده بود.

با این حال باز هم اورونوف به داد پرسپولیس رسید و این بار روی یک حرکت زیبای انفرادی، دروازه لوان پولی را باز کرد تا پرسپولیس را به رهبری خودش، از پیچ خطرناک جاده شمال به سلامت عبور داده و پرسپولیس هم اختلاف امتیازی را با استقلال در صدر حفظ کند.

نساجی یک
گل: امیرمحمد هوشمند 59

پرسپولیس 2
گل: اوستون اورونوف 6 و 70

نساجی:
لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸-محسن کریمی)، منصور باقری (۴۶-مهرداد عبدی)، محمد عباس زاده(۴۶-محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۶-صابر حردانی)، امیر محمد هوشمند، محمدرضا حسینی (۷۵-اسماعیل بابایی)، محمدرضا عباسی
سرمربی: ساکت الهامی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۹۰-سعید صادقی)، مهدی ترابی (۶۴-سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۹۰-محمد خدابنده‌لو) و عیسی آل‌کثیر (۸۵-فرشاد فرجی)
سرمربی: اوسمار ویرا

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه