اخبار داغ

نماینده مردم خلخال در مجلس:

دولت برای بخشودگی سود تسهیلات بانکی عزم کافی داشته باشد/با تغییر نام طرح مسکن مهر، نمی توان مردم را خانه دار کرد

دولت برای بخشودگی سود تسهیلات بانکی عزم کافی داشته باشد/با تغییر نام طرح مسکن مهر، نمی توان مردم را خانه دار کرد
بشیر خالقی تهیه مسکن برای مردم را از اولویت دولت ها بر شمرد و گفت: نمی توان با تغییر نام طرح مسکن مهر به مسکن اجتماعی مردم را خانه دار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص توقف اجرای پروژه عظیم مسکن مهر اظهار داشت: دولت باید طرح های نیمه کاره مسکن مهر را تمام کند و مجلس نیز مصوبه ای را داشت تا اوضاع نابسامان مسکن حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه مزایا و معایب مسکن مهر باید بررسی شود، افزود: مسکن اساسی ترین نیاز مردم است و باید دید مسکن مهر موفق بوده یا نبوده است.

,

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با تغییر اسم در طرح مسکن انقلابی در وضعیت خانه دار شدن مردم رخ نمی دهد، گفت: اسم گذاشتن بر روی خانه دار کردن مردم مهم نیست و مسکن مهر و یا مسکن اجتماعی تاثیری در وضعیت مسکن ایجاد نمی کند.

,

خالقی با اعلام اینکه کیفیت کار در تهیه مسکن مهم است، اظهار کرد:  دولت تصمیم گرفت که طرح مسکن مهر تمام شود.

,

وی با اشاره به اینکه دولت ها یقینا برای ساماندهی مسکن مردم برنامه هایی را صورت می دهند، گفت: وقتی دولت فعلی اعلام می کند مسکن اجتماعی حتما روی این موضوع کار کرده است و دولتی که در آینده خواهد آمد حتما برنامه متفاوت تری نسبت به مسکن خواهد داشت.

,

نماینده مردم خلخال با اشاره به اینکه تهیه مسکن از اولویت های اولیه هر دولتی است، افزود: کشور وضعیت اعتباری مناسبی ندارد و ۹۰ درصد بودجه ما جاری است و از این بین ۱۰درصد برای اعتبارات عمرانی صرف می شود.

,

خالقی با ابراز ناراحتی از رکود موجود گفت: ساخت و ساز در کشور می توانست اشتغال در کشور ایجاد کند اما اکنون رکود ایجاد شده است.

,

وی همچنین در خصوص بخشودگی سود جرایم تسهیلات بانکی زیر صد میلیون تومان گفت: مجلس به جد پیگیر بخشودگی سود جرایم و دیرکرد تسهیلات بانکی زیر یکصد میلیون تومان است.

,

نماینده مردم خلخال با اعلام اینکه دولت باید عزم کافی برای اجرای مصوبه مجلس داشته باشد، افزود: باید به هر دلیلی که ممکن است سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه