اخبار داغ

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی:

فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی رصد می‌شود/ قطعا با خاطیان برخورد خواهیم کرد

فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی رصد می‌شود/ قطعا با خاطیان برخورد خواهیم کرد
عضو هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی انتخابات استان گفت: تبلیغات پیش از موعد ممنوع است و قطعا با تبلیغات زود هنگام بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد ولی در حال حاضر سکوت میکنیم و در زمان مقرر برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات و مجریان انتخابات باید در زمینه برگزاری انتخابات بی طرف باشند و خروج از بی طرفی خیانت است، از مسئولین عالی رتبه گرفته تا کوچکترین مسئول دولتی باید بی طرف باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات, صبح محلات,

, ,

وی ادامه داد: هر مسئولی می خواهد از شخص خاصی حمایت کند باید از مسئولیت خود استعفا دهد و مادامی که مسئول هستیم نباید در انتخابات ورود پیدا کنیم. متاسفانه در انتخابات مجلس گذشته برخی از مسئولین بی طرف نبودند و این ظلم به نظام و مردم است.

,

این عضو هیئت نظارت استان با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات در انتخابات گفت: استفاده از بیت المال برای تبلیغات اشخاص ممنوع است چرا که بیت المال مربوط به تمامی مردم است و استفاده از امکانات دولتی به نفع اشخاص و یا جریانات بی احترامی به مردم و حق عامه مردم و جامعه است.

,

سلیمی همچنین در خصوص تبلیغات پیش از موعد برخی افراد بیان کرد: تبلیغات پیش از موعد ممنوع است و قطعا با تبلیغات زود هنگام بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد و با افرادی که به بهانه‌های مختلف تبلیغات می‌کنند قطعا برخورد خواهیم کرد.

,

وی همچنین تصریح کرد: فعالیت‌های افراد در حال رصد است. در حال حاضر سکوت می کنیم ولی در زمان مقرر برخورد خواهیم کرد چرا که انتخابات باید در یک فضای رقابتی برگزار شود و اگر قرار باشد شخصی شش ماه یا یک سال قبل از انتخابات وارد بحث تبلیغات شود فضای رقابتی بهم خواهد خورد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی هدف اصلی در انتخابات پیش رو را حضور پر رنگ مردم در دانست و اظهار کرد: تلاش برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است و برای ما هیچ تفاوتی ندارد چه کسی انتخاب می‌شود و تنها باید تلاش کنیم مشارکت و حضور مردم بیشتر شود.

,

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان در خاتمه خاطر نشان کرد: در بحث نظارت باید قانون اجرا شود و هیچ گونه اعمال نظر شخصی را نخواهیم پذیرفت چرا که اعمال نظرات اشخاص، خارج از قانون به نوعی بی احترامی به قانون است.

,

لازم به ذکر است چندی پیش یکی از نشریات شهرستانی از آغاز فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی یک جناح خاص با حضور یک مقام دولتی در شهرستان محلات خبر داده بود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه