اخبار داغ

فرماندار سلسله:

1701 نفر تعهد اشتغال برای شهرستان ایجاد شده است

1701 نفر تعهد اشتغال برای شهرستان ایجاد شده است
فرماندار سلسله می‌گوید: در سال جاری، یک هزار و 701 نفر تعهد اشتغال با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد تومان برای شهرستان ایجاد شده است و تا امروز، معادل ۵/۶۰ درصد آن محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «قدرت‌الله فلاح‌نژاد» در گفتگو با لرسو با اشاره به معضل بیکاری جوانان در سلسله، رفع این معضل را یکی از دغدغه‌های جدی خود دانست و گفت: بیکاری یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی است که ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جوانان در آن نهفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

وی افزود: با مسئولین استانی، جلسات متعددی در ارتباط با این موضوع داشته‌ایم و به مسئولین شهرستانی نیز تأکید کرده‌ایم تا موضوعات مرتبط با این حوزه به صورت ویژه در دستورکار قرار گیرد.

,

فرماندار سلسله با اشاره به جلسه رفع موانع تولید استان با محوریت رفع موانع تولید در شهرستان سلسله، گفت: در این جلسه که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد، ۱۴ مصوبه جهت رفع موانع تولید به شهرستان سلسله اختصاص داده شد که این مصوبات، عمدتاً مربوط به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش هستند و از مهم‌ترین آنها، موضوع ایجاد سیلوی گندم در شهرستان است.

,

وی ادامه داد: این مصوبات با در اختیار گذاشتن تسهیلات لازم از طرف بانک کشاورزی اجرایی خواهند شد.

,

فلاح‌نژاد با بیان اینکه 8درصد مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مربوط به شهرستان سلسله است، بیان داشت: 87 مصوبه از کل مصوبات این جلسه در راستای رفع موانع تولید در سلسله بود که به تصویب رسید و با توجه به معضل بیکاری شهرستان و نیز وجود ظرفیت‌های کم‌نظیر در این منطقه، انتظار می‌رود به صورت ۱۰۰ درصد محقق شوند.

,

وی با بیان اینکه در سال جاری، یک هزار و 701 نفر تعهد اشتغال با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد تومان برای شهرستان ایجاد شده است، ابراز داشت: تا امروز ۱۰۳۰ نفر یعنی معادل ۵/۶۰ درصد آن با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان محقق شده است.

,

فرماندار سلسله در ادامه با اشاره به تسهیلات ازدواج در شهرستان، گفت: در مجموع یک هزار و 305 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون از تسهیلات ازدواج برخوردار شده‌اند.

,

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها بایستی سقف تعهدات خود در پرداخت تسهیلات ازدواج را رعایت نمایند، افزود: بانک‌های صادرات، تجارت و کشاورزی در ارتباط با تسهیلات ازدواج جوانان به ترتیب بیشترین پرداخت را در شهرستان سلسله داشته‌اند.

,

این مقام مسئول در ادامه به پرداختی بانک‌ها به واحدهای تولیدی اشاره و ابراز داشت: تعهد بانک‌ها به واحدهای تولیدی به نسبت جمعیت محاسبه می‌شود و در این خصوص، ۵ درصد میزان تعهد بانک‌های استان به عنوان سهم شهرستان در نظر گرفته می‌شود و لازم است که بانک‌ها نسبت به پرداخت این ۵ درصد به واحدهای تولیدی نهایت همکاری را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه