اخبار داغ

ریس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با خانواده شهید امانی :

اصحاب رسانه ،شهدا را چراغ هدایت خود بدانند

اصحاب رسانه ،شهدا را چراغ هدایت خود بدانند
مسود بصیری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: اصحاب رسانه باید شهدای رسانه را چراغ هدایت خود بدانند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،مادر شهید محمد رضا امانی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه شهید امانی  متولد سال 1347 بود، اظهار داشت: شهید محمد رضا امانی  در سن 12 سالگی عضو بسیج شد و 2 سال بعد به جبهه رفت. امانی در 16 سالگی خبرنگار و گزارشگر جبهه های جنگ برای صدا و سیما و روزنامه جمهوری اسلامی شدو  در نهایت ساده‌زیستی و تلاش همواره در مسیر رسانه و مطالعه، پیش‌گام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان ,
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: خانواده شهدا همواره نزد مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.
,
بصیری اظهار کرد:  شناسایی شهدای رسانه و تکریم آنها از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در فضای رسانه بیشتر به آن پرداخته شود.
,
وی  در ادامه  با تجلیل از ایثار و صبر پدران و مادران شهدا ،اظهار داشت: خانواده معظم شهدا فرزندان خود را در زمانی که انقلاب به آنها احتیاج داشت تقدیم راه اسلام کردند که با هیچ چیزی در دنیا قابل توصیف نیست.
,
بصیری تصریح کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در راه اعتلای وطن خود از عزیزترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان گذشتند.
,
وی با تاکید براینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند،گفت: تجلیل از خانواده شهدا و سرکشی از آنها و رسیدگی به مشکلاتشان از اهم وظایف مسئولان است.
,
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در ادامه گفت : خبرنگاران به عنوان چشمان بینای جامعه می بایست کمبود ها و توانمندی ها را رصد کرده و در مسیر هدایت جامعه به مطلوب قلم بر سینه کاغذ ببرند.
,
محسن زاهد احمدی در این دیدار با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهدا، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن تمام ملت ایران دارند و باید نام و یاد آنها گرامی داشته شود.
,
وی افزود: ملت ایران و نسل جدید نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرد و ما خرسندیم که در عصر حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع ورود دشمن به کشور شده‌ایم  و باید در عمل راه شهدا را ادامه دهیم.
,
در ادامه از خانواده تنها شهید مدافع حرم شیروان شهید تکاور مرتضی زرهرند بازدید به عمل آمد.
,
 شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن متولد 1358 یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.
,
انتهای پیام /م الف 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه