اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان :

رسانه‌ها، اخلاق اسلامی را باید رعایت کنند

رسانه‌ها، اخلاق اسلامی را باید رعایت کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همه رسانه‌های باید اخلاق اسلامی را در زمینه تولید و انتشار محتوای اخبار را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در همایش گرامی داشت روز بسیج رسانه که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: بسیجی نیرویی کارکرد و انقلابی است که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

, ,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: زمانی که کشور ما مورد آسیب جنگ تحمیلی قرار گرفت نیروی های  بسیجی برای دفاع ازمملکت سینه خود را سپهرگلوله دشمن قراردادند و با حضور مقتدرانه خود حقانیت خود را در دنیا به اثبات رساندند.

,

وی افزود: جنگ تحمیلی به اتمام  رسید و با تهاجم فرهنگی یا شبیه خون فرهنگی کارکرد بسیج تغییر یافت و برای مقابله با هجوم فرهنگی بسیج فرهنگی را دنبال کردیم.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد:  بسیج با کار فرهنگی سه وظیفه دارد لذا  امروز در عصری قرارگرفته‌ایم که رسانه ها در دنیا حرف اول را می‌زنند و کارکردهای مختلف پیداکرده‌اند.

,

, ,

وی تصریح کرد: در دنیا شاهد ظهوروتقویت امپریالیسم خبری هستیم که در اقصا نقاط دنیا رسانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند و کارکردهای بسیج می‌تواند ایفای نقش فعال در حوزه رسانه باشد.

,

وی اظهار داشت: زمانی که  بین دو بلوک شرق و غرب اختلاف بود، بلوک شرق سازمان نظامی ناتو را تشکیل داد که دفاع از ماهیت بلوک غرب و ماهیت بلوک شرق بود، زمانی بلوک شرق از هم پاشید هدف جدیدی را تعریف کردند و گفتند ازاین ‌پس هدف اصلی سازمان ناتو مقابله با تروریسم جهانی است که ناتو نظامی را به ناتو فرهنگی تغییر دادند.

,

خجسته پورادامه داد: ما نباید به دنبال الگو گیری از غرب باشیم اما باید شیوه عملکرد خود را در مقابل اتفاقات دنیا تغییر دهیم؛ اگر بسیج زمانی درصحنه‌های نظامی حضور ‌یافت امروز لازم است بسیج درصحنه‌های فرهنگی به‌ ویژه رسانه حضورداشته باشد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: توصیه بزرگ بسیجی انقلاب، مقام معظم رهبری را نباید فراموش کنیم که در سخنانی که فرمودند: "بر سر همدیگر فریاد نکشیم".

,

وی با اشاره به اختلاف‌سلیقه و دیدگاه بین احزاب افزود: انتقاد لازمه و پویایی جامعه است اما باید با رعایت اخلاق اسلامی باشد ؛اگر می‌خواهیم پنج عنصر خبری را کنار هم قرار دهیم باید مانند بسیجی کنارهم باشیم و توصیه‌های اخلاق اسلامی را رعایت کنیم.

,

خجسته پوراظهار داشت: ‌بین انتقاد و تخریب مرز باریکی وجود دارد ما به‌ جای اینکه بر سر همدیگر فریاد بکشیم وصیت حضرت امام خمینی(ره) را به یاد بیاوریم که کجا فریاد بزنیم.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان یاد آور شد: باید بر مبنای واقعیات تحلیل کنیم لذا امیدواریم که همه رسانه‌ها در این عرصه و برهه از زمان هرکدام در هر جایگاهی که قرارگرفته‌اند خود را بسیجی بدانند.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه