اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

مشکلات جامعه ریشه در فرهنگ دارد

مشکلات جامعه ریشه در فرهنگ دارد
فرماندار گرمسار گفت: فرهنگ زیر بنای هر کشوری می باشد و مشکلات بیشتر منشاء زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی جامعه است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، کار گروه فرهنگی و اجتماعی گرمسار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجتماعی در محل بخشداری ایوان کی برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به تشریح ابعاد خصوصیات فرهنگی اشاره کردو افزود: فرهنگ ایرانی و اسلامی همیشه  در تیررس دشمنان بوده است و مسئولان حوزه فرهنگی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند تا گزندی به این فرهنگ مقدس که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است وارد نشود .

,

 فرماندار گرمسار به تشریح ابعاد پتانسیل های بخش ایوان کی پرداخت و گفت:این بخش دارای ظرفیتهای بالای صنعتی و جزء شهرهای مهاجرپذیر است و با بررسی مشکلات در تلاش هستیم تا این تهدیدها را با بررسی‌های کارشناسانه به فرصت تبدیل و بهترین‌ها را فراهم کنیم. 

,

طاهری در ادامه با تاکید بر بررسی و تحلیل درست مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه اظهار داشت:همه تلاش ما باید در راستای حل مشکلات آموزشی و فرهنگی در حوزه های مختلف باشد که در این راستا مدیریت و هماهنگی تمامی اعضا لازم است.

,

وی با اشاره به نقش کلیدی آموزش در امورات فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی ، آموزش مستمر تمامی اقشار جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر و جوانان می باشد.

,

فرماندار گرمسار  با اشاره به اینکه اکثر مشکلات جامعه ریشه در فرهنگ دارند، بیان کرد:مشکلات موجود در حوزه فرهنگ به حوزه های دیگر نیز سرایت می کند و سپس تبدیل به بحران می شود و اگر کار فرهنگی به درستی انجام شود مشکلات در سایر حوزه ها نیز کاهش می یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه