اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان خبرداد؛

تخصیص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای تجهیز و تکمیل پروژه های ورزشی دامغان

تخصیص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای تجهیز و تکمیل پروژه های ورزشی دامغان
رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه در راستای تجهیز و تکمیل پروژه های ورزشی دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده است، گفت: زمین چمن شهرهای امیریه و کلاته رودبار و سالن چندمنظوره دامغان به عنوان مهم ترین پروژه های در دست اقدام دامغان هستند که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ قاسم طالبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت:: شهرستان دامغان دارای سه هزارو 800 ورزشکار است که در 45 رشته ورزشی به فعالیت مشغولند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان از دعوت 22 ورزشکار دامغانی به مسابقات تیم ملی خبر داد و گفت : این تعداد ورزشکار در 4 رشته ورزشی به مسابقات تیم ملی مجوز ورود دریافت کردند.

,

وی اضافه کرد : برای تجهیز و تکمیل پروژه های ورزشی 2 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرد.

,

طالبی از زمین چمن شهرهای امیریه و کلاته رودبار و سالن چندمنظوره دامغان به عنوان مهمترین پروژه ورزشی در دست ساخت بیان و افزود : سرانه ورزشی هرشهروند دامغانی 1 متر است که در صورتی سرانه ورزشی هرشهروند استان سمنان 93 سانتی متر است که شهرستان دامغان در بحث سرانه ورزشی از رتبه خوبی در استان برخوردار است.

,

وی از راهیابی تیم ووشو شهرداری دامغان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور خبر داد وافزود : امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راهیابی تیم ووشو شهرداری دامغان به مرحله پایانی این دوره از مسابقات باشیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان گفت : ورزشکاران سرمایه های یک کشور هستند که باید از آنان به خوبی حمایت کنیم و نگذاریم در رشد ورزشی ورزشکاران با عدم حمایت ها خللی ایجاد شود.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه