اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

وزارت ارشاد به وظیفه نظارتی خود عمل کند/ تک‌خوانی زن با هدف از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه

وزارت ارشاد به وظیفه نظارتی خود عمل کند/ تک‌خوانی زن با هدف از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هدف از برگزاری تک خوانی زن در برنامه های را از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه عنوان کرد افزود: در صورتی که جلو برگزاری این گونه برنامه ها نشویم تبدیل به ناهنجاری بزرگی در جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص ولنگاری فرهنگی در شهر اراک از جمله تک خوانی یک زن در یکی از برنامه های فرهنگی این شهر در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: این برنامه ناهنجاری بود که باید چند دستگاه تلاش کنند که دیگر از این گونه فعالیت ها در استان انجام نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی با اشاره به اینکه این برنامه با مجوز مستقیم فرهنگ ارشاد انجام نشده است، اظهار کرد: این فعالیت توسط یک موسسه که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد در زمینه آموزش موسیقی فعالیت دارد اتفاق افتاده است.

,

وی با بیان اینکه برخورد با این برنامه در دستور کار مسئولین استان قرار دارد ادامه داد: نیروی انتظامی از دستگاه قضایی نیابت گرفته است که با این گروه بر اساس قانون برخورد مناسبی را داشته باشد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: نکته مهم این است که باید فرهنگ و ارشاد به تکلیف نظارتی خودش عمل کند و به مجموعه ای که مجوز فعالیت فرهنگی می دهد نظارت کند که این مجموعه چه اقداماتی را انجام می دهد.

,

وی با اشاره به اینکه قبلا هم مواردی از تولید موسیقی های زیر زمینی برای شبکه های ماهواره ای در استان داشته ایم ادامه داد: در هماهنگی با مراجع قضایی با این مراکز برخورد شده است.

,

کریمی هدف از برگزاری چنین برنامه های را از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه عنوان کرد افزود: در صورتی که جلو برگزاری این گونه برنامه ها گرفته نشود تبدیل به ناهنجاری بزرگی در جامعه  می شود.

,

تک‌خوانی یک زن در برنامه فرهنگی در برنامه ای ۲۸ آذر توسط یکی از موسسات هنری اراک در کانون امام علی(ع) صورت گرفته بود که با اعتراض و طومار نویسی مردم روبه رو شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه