اخبار داغ

قصه پرغصه تکدی گری در شهر همچنان ادامه دارد؛

خیرجو: متکدیان و معتادان خیابانی در مشگین‌شهر صاحب ندارند

خیرجو: متکدیان و معتادان خیابانی در مشگین‌شهر صاحب ندارند
شهردار مشگین‌شهر گفت:متاسفانه در این شهرستان صاحبان اصلی متکدیان و معتادان مشخص نشده است چرا که شهرداری آنان را از سطح خیابان‌ها جمع آوری می کند اما دستگاه و یا مکانی برای نگهداری آنان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، یکی از آسیب‌ها و مسائل مورد توجه هر جامعه پدیده تکدی‌گری است که با ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه در ارتباط است و این روزها با گرم شدن هوا این معضل بیش از گذشته در معابر عمومی مشگین‌شهر ظهور پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین،,

 

,

این پدیده در فصول مختلف سال در شهرستان مشگین‌شهر با حضور گروهی متکدیان به چشم می خورد و این موضوع سبب بروز چهره ای ناخوشایند شده و از طرفی مزاحمت‌هایی را برای شهروندان به بار آورده است.

,

 

,

این متکدیان با سوء استفاده از عواطف و احساسات انسانی، سعی در کسب منافع شخصی دارند که در نهایت با ذلت و خواری و نمایش اعضای از کار افتاده، معلول، زخمی، بد شکل و غیره... در گوشه و کنار شهر پدیدار می شوند.

,

 

,

حضور این متکدیان و یا معتادان متکدی در سطح شهر یکی از آن مشکلات بی پایان است که شهرستان مشگین‌شهر همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کند لذا می بایست راهکاری مناسب برای عدم حضور آنان بررسی و ارائه شود.

,

 

,

مسعود خیرجو شهردار مشگین‌شهر در این خصوص گفت: متاسفانه در این شهرستان صاحبان اصلی متکدیان و معتادان مشخص نشده است چرا که شهرداری آنان را از سطح خیابان‌ها جمع آوری و متکدیان غیر بومی را نیز به خارج از شهرستان منتقل می کند؛ اما برای متکدیان بومی منطقه که عمدتاً معتاد هستند دستگاه و یا مکانی برای نگهداری وجود ندارد.

,

 

,

وی افزود: این افراد بعد از جمع آوری و انتقال به خارج از شهرستان و همچنین تحویل به مرکز ترک اعتیاد شهرستان در کمترین زمان ممکن دوباره در سطح خیابان‌ها ظهور پیدا می‌کنند که باید در این راستا به صورت اساسی چاره‌ای اندیشیده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه