اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

آمادگی کامل دستگاه ها برای پیشگیری از شیوع بیماری های طیور وجود دارد

آمادگی کامل دستگاه ها برای پیشگیری از شیوع بیماری های طیور وجود دارد
فرماندار گرمسار در جمع مدیران گرمساری افزود: تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزاری پرندگان در سطح شهرستان گرمسار اتخاذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از گرمسارآنلاین به منظور بررسی وضعیت بیماری آنفولانزای مرغی و طیور وپرندگان در سطح شهرستان گرمسار جلسه ای با حضور فرماندار و اعضای مرتبط در سالن شهید صبوری فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

دراین جلسه داریوش طاهری ؛ فرماندار گرمسار ضمن قدردانی از گزارش رئیس شبکه دامپزشکی گرمسار ،بیان داشت: با تمهیدات صورت گرفته-ایجاد قرنطینه-گشتهای سیار و متمرکز-بازرسی از واحدهای تولیدی مرتبط با همکاری و حمایت دستگاههای ذیربط و نیروهای انتظامی خوشبختانه این بیماری در سطح شهرستان گرمسار دیده نشده است..فرماندار با تاکید بر اینکه تدابیر لازم اتخاذ شده در مسیر مهار و عدم گسترش این بیماری در منطقه گرمسارکارساز بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه از لحاظ جغرافیایی در شرایط خاصی قرار داریم و از شهرهای اطراف همچون قم-پاکدشت-دماوند و... ممکن است تولیدات مرغ وتخم مرغ ورود به این شهرستان دچار آلودگی باشد خواستار تمرکز گشتهای ویژه قرنطینه و بررسی کلیه امورات مرتبط شد

,

وی ادامه داد:امنیت غذایی کشور و شهرستان بسیار حائز اهمیت است و دقیقا مرتبط با امنیت اجتماعی،سیاسی و اقتصادی مردم می باشد.لذا وظیفه بسیار خطیری بر عهده تمامی دستگاههای اجرایی بطور خاص.شبکه دامپزشکی-جهاد کشاورزی-محیط زیست و نیروهای نظامی وانتظامی می باشد.

,

طاهری افزود: رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا برای دستگاه‌های ذیربط بر اساس شرح وظایف‌شان تصمیماتی از جمله تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اتخاذ و ابلاغ شد.

,

فرماندار گرمسار اظهارداشت: رعایت نکات بهداشتی به ویژه برای کودکان و افراد مسن به طور جدی مورد تاکید قرار گرفته است؛ چرا که این گروه‌ها بیشتر در معرض مبتلا به این بیماری هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه