اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مجلس به مددجویان بهزیستی توجه ویژه ای دارد

مجلس به مددجویان بهزیستی توجه ویژه ای دارد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تصویب بودجه سال آینده و همچنین بندهای برنامه ششم توسعه به دنبال افزایش رفاهیات و نیازمندی های مددجویان بهزیستی و حتی کمیته امداد بوده و از این راه می خواهد مشکلات را کاهش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات حوزه مددجویان بهزیستی با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات بهزیستی گرمسار برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی برنامه ها به سمت و سوی ارتقای کیفیت خدمات دهی به مددجویان بهزیستی است و در این راه در زمینه فراهم نمودن امکانات حوزه معلولیت ها و خانه دار نمودن مددجویان بهزیستی با انواع مشکلات هدف گذاری شده است .

, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مددجویان بهزیستی با مشکلات مختلفی در زمینه فراهم نمودن امکانات رفاهی دست و پنجه نرم می کنند و مجلس از هر راهی برای کاهش این مشکلات بهره خواهد گرفت.

, .,

کاتب بیان کرد: افزایش ساختمان ها و مجتمع های مسکونی برای مددجویان بهزیستی یک نیاز اساسی است که استان سمنان و شهرستان گرمسار نیز با این موضوع درگیر هستند.

, .,

در ادامه علیرضا ایزد پور ؛ مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز از ارتقای امکانات مالی و رفاهی در زمینه نگهداری معلولان و مددجویان بهزیستی خبردادو افزود: دولت و مجلس در طرح های مختلف به دنبال افزایش مستمری مددجویان بهزیستی هستند و افزایش امکانات رفاهی نیز همچون خانه دار نمودن مددجویان برنامه ها مختلفی را اجرا کرده است.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه