اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دولت به دنبال پنهان کردن وعده‌های عملی نشده/ رفتار اخیر دولت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد می شود

دولت به دنبال پنهان کردن وعده‌های عملی نشده/ رفتار اخیر دولت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد می شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: افکار عمومی نسبت به دولت به دلیل عدم تحقق وعده‌هایش اعتراض دارند و دولت سعی دارد تا به این سبک وعده‌های عملی نشده را برای مردم، نزدیک به تحقق یا عمل شده جلوه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز، طی ابلاغیه ۱۹ ماده ای دولت به استان ها در غالب طرح ««اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم»، مفادی مطرح شده است که بیشتر رنگ و بوی انتخاباتی دارد تا اطلاع رسانی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

در بند نخست دستورالعمل اجرایی این کمپین انتخاباتی تاکید شده است که روند فوق العاده ارائه گزارش عملکرد ۳ سه ساله از دی ماه سال جاری باید اولویت همه مدیران استانی از استاندار گرفته تا مدیران کل و مشاوران و .... قرار گیرد.

,

بند ۱۳ این دستورالعمل انتخاباتی تاکید می کند که استانداری ها در مواجهه های رسانه ای در عین دفاع حداکثری!! از دولت مراقبت کنند تا رویکرد انتخاباتی برنامه های ابلاغی عیان نشود!

,

 

,

محمد ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز  در این خصوص گفت: دولت حق دارد تا کارهایی را که انجام داده است برای مردم اطلاع رسانی کند. هر زمانی این کار را شروع کند.

, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: با توجه به این مسئله دولت تا کنون نتوانسته است یک ارتباط منطقی با لایه‌های مختلف جامعه برقرار کند و افکار عمومی را از کارهایی که انجام داده است، قانع کند.

,

رضایی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل انتخابات، اطلاع رسانی به این صورت یک کج سلیقگی است چرا که مردم نسبت به چنین مسائلی حساس هستند و پی به چنین رفتارهایی خواهند برد.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر از نظر محتوایی به این مسئله بنگریم، دولت برای نجات خودش و به خاطر اینکه فرصتی در آینده برای خودش ایجاد کند چنین کاری را انجام می‌دهد اما دیگر برای این کارها دیر شده است.

,

رضایی افزود: دولت اگر از همان ابتدا اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کرد الان اثربخشی بیشتری داشت اما در این رابطه ضعیف عمل کرده است.

,

وی افزود: اگر اطلاع رسانی‌های دولت در این مدت باقی مانده با نیت تبلیغ برای انتخابات باشد نشان می‌دهد که جامعه را نشناخته است و چنین رفتاری اثر منفی برای آنها دارد.

,

 رضایی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در طی این چند سال گفت: بحران بیکاری، حل نشدن اشتغال جوانان و همچنین زیاد شدن اختلاف طبقاتی و شکاف اجتماعی، نشان از عملکرد بد دولت در طی این دوره است این در حالی است که چهار سال فرصت کمی برای برطرف کردن مشکلات نیست.

,

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری اولویت اول را ساماندهی اقتصاد کشور خواند ولی متاسفانه دولت در این رابطه موفق نبوده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: چنین رفتارهایی از جانب دستگاه‌های نظارتی و همچنین شورای نگهبان رصد خواهد شد.

,

رضایی تصریح کرد: افکار عمومی نسبت به دولت به دلیل عدم تحقق وعده‌هایش اعتراض دارند و دولت سعی دارد تا به این سبک وعده‌های عملی نشده را برای مردم، نزدیک به تحقق یا عمل شده جلوه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه