اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

چراغ روشنگر امامت و ولایت نجات بخش انسانیت است

چراغ روشنگر امامت و ولایت نجات بخش انسانیت است
کارشناس مذهبی گفت: چراغ روشنگر امامت و ولایت در طول تاریخ نجات بخش انسانیت بوده و هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، حجت الاسلام باقرالعلوم در نشست بصیرتی در جمع مردم سرخه در مسجد امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: باید شاکر خداوند باشیم که ما را در مسیر اسلام و حق و حقیقت قرار داد و برگزیده شدیم برای مسلمانی و باید سپاسگذار این نعمت الهی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود:‌ شیعه و مسلمانان جهان اسلام هرگاه در طول تاریخ خواسته به انحراف برود، به وسیله چراغ پرنور امامت و ولایت هدایت شده است.

,

این کارشناس مذهبی بیان داشت: امام زمان(عج) از ابتدا تا به امروز و تا زمان ظهور هدایت گر شیعه است و هر چند که در پرده غیبت است اما وظیفه اش را که همان وصل و اتصال ما انسان ها با خداوند بوده است؛ انجام داده است و نجات بخش ما از گرفتاری ها و گمراهی ها بوده است.

,

حجت الاسلام باقرالعلوم اظهار داشت: ‌بعد از وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام (ص) دین خدا به انحراف کشیده شد و هر یک از ائمه را شنیده ایم و بزرگانمان برایمان گفته اند و روایات را خوانده ایم که چگونه به شهادت رساندند و همه اینها به این دلیل بوده است که انسان ها و بشریت را از مسیر دین و اسلام و خدا دور کنند تا به مطامع پست دنیایی خود دست یابند.

,

وی گفت: باید همواره مراقب اعمال و رفتارمان باشیم و اینگونه نباشد که خدایی  ناکرده با رفتارمان دل امام زمانمان را به درد آوریم.

,

این کارشناس مذهبی افزود: انتظار امام زمان(ع) و وظیفه شیعه منتظر این است که ولی زمان خود را بشناسد،‌دشمن شناس باشد و  با بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنانی که قصد و هدف  و غرضشان دشمنی با شیعه و مسلمانان و ایجاد اختلاف و اغتشاش بین مسلمانان است را در نطفه خنثی کند.

,

حجت الاسلام باقرالعلوم بیان داشت: ما باید نعمت مسلمانی خود را  قدر بدانیم و از آن حراست و نگهبانی کنیم و همین که گلچین شده ایم که مسلمان باشیم و شیعه و رهرو ائمه اطهار باید شکرگذار خداوند باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه