اخبار داغ

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفتگو با دانا:

اختلاف و دعوا بین مدیران باعث اعصاب خوردی جامعه می‌شود/ رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند

اختلاف و دعوا بین مدیران باعث اعصاب خوردی جامعه می‌شود/ رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند
سردار مسعود جزایری در خصوص افزایش توان موشکی کشور گفت: تیر دشمن در زمینه موشکی به سنگ می‌خورد و نیروهای مسلح و بالاتر از همه رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند.
[

سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به نامه خروج از کابینه جان کری اظهار داشت: حرکتی که جان کری انجام داده را نمی‌‌شود به عنوان یک اقدام جدید تلقی کرد؛ به این دلیل که ذات حکومت آمریکا یک رژیم زیاده‌خواه، خود بزرگ‌بین و زیاده‌ طلب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برنمی‌تابند کشوری در مقابل سیاست‌های آن‌ها قد علم کند افزود: از آنجایی که جمهوری اسلامی تصمیم‌ گرفته در مقابل اقدامات زورگویانه آمریکایی‌ها بایستد، فشارهای مستمر آن‌ها بدیهی است و این چیزی را برای ما عوض نمی‌کند، تصمیم ما بر این است که این راه را با مقاومت ادامه دهیم و مطمئنیم پیروز نهایی این میدان جمهوری اسلامی است.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص افزایش توان موشکی کشور گفت: تیر دشمن در زمینه موشکی به سنگ می‌خورد و نیروهای مسلح و بالاتر از همه رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند.

,

سردار جزایری گفت: خوشبختانه تولیدات مناسبی در زمینه‌های دفاعی و موشکی انجام شده و بدیهی است با توجه به اینکه اطلاعات نظامی دارای طبقه‌بندی است، جزئیات بیشتر را در خصوص تولیدات جدید به موقع اعلام می‌کنیم.

,

وی همچنین در خصوص دعوای رسانه‌ای سران دوقوه مجریه و قضاییه گفت: اختلاف و دعوا بین مدیران باعث اعصاب خوردی افکار عمومی و جامعه می‌شود، اگر اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید این طور به داخل جامعه کشیده شود و باید در پشت‌پرده و با مذاکره حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه