اخبار داغ

فرمانده سپاه استان کرمان در لرستان:

خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/از دشمن غافل نباشیم

خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/از دشمن غافل نباشیم
فرمانده سپاه استان کرمان در لرستان گفت: امروز ما به برکت خون شهدا در بحث دفاع به خود کفایی رسیدیم دشمن شناس باشیم و از دشمن نباید غافل باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه کرمان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی امین سالروز عملیات کربلای چهار و پنج که در حسینه ثارالله تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس هزینه کرد و عزیزترین متدین ترین و انقلابی‌ترین فرزندان خود را سخاوتمندانه تقدیم  انقلاب کردند و هیچ کدام از این هزینه‌ها  نتوانست به اراده ملت خللی وارد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد

, خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد,

نوری گفت:ملت غیورکشورمان با جانفشانی های  حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را واژگون  کردند و تفکرات مارکسیستی، لنینیستی، سرمایه‌داری، سکولاری و کاپیوتالیست درباری زیر پای ملت نوردیده  شد  از همان دوران تهدیدها، توهین‌ها، تحقیرها، تضعیف‌ها و محاصره 37 ساله نتوانست خدشه ای به اراده ملت وارد کنند.

,

وی بیان کرد: اگر امروز در بین کشورهای دنیا صلابت و ابهت  و عزتی که  خدا به ماد داه است سه عامل در آن دست داشت یکی  به جهت رهبری حکیم، سیره انقلاب اسلامی و حماقت دشمن است.

,

فرمانده سپاه سابق تیپ 57 لرستان  با اشاره به  وفاداری، امانت‌داری، دشمن‌شناسی، هوشیاری، مدبری، سیاستمداری مقام معظم رهبریی خاطر نشان کرد: همه نخبگان عالم هر کدام از آنها آرزوی ملاقات با مقام معظم رهبری را دارند  لذا هر یکاز رؤسای جمهور  که می خواهند وارد کشورمان شوند ملاقات با رهبری یکی از شروط  ورود خود به ایران  می‌دانند چراکه این ملاقات برای کشور آنها خیلی  مهم است.

,

این فرمانده یاد آور شد: طی روزهای اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا  مطرح کرده بود  که پرونده برخورد نظامی روی میز است   و ما می بینیم که استکبار جهانی و آمریکا هنوز که هنوز است دارند  اشتباه می کنند و آنها به خیال خود با  توطئه های  می توانند شعار ها و آرمان های انقلاب را واردار به عقب کنند این نشان حماقت آنها است.

,

روح‌الله نوری  ضمن طرح این سوال که آیا دیگران وصایا ی  امام خمینی (ره) در بحث فرهنگ و اقتصاد معشیت و تولید و صادرات  جدی گرفتند افزود: اگر دیگران هم مانند فرزندان امام راحل، اسلام و انقلاب به وصیت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه می‌کردند آیا در سایر عرصه‌ها مانند دفاع بالاتر نبودیم؟

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز ما به برکت خون شهدا در بحث دفاع خودکفا هستیم  و وفاداران به نظام می‌دانند که دشمن هست و نباید از غافل بود.

,

خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد

, خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد,

 فرمانده سابق تیپ  57  حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: اگر امروز این آمادگی دفاعی سازمان‌های بسیج، سپاه پاسداران و ارتش وجود دارد  به خاطر  هشدار امام‌ (ره) بود که فرمودند: با خشم بر دشمنان بنگرید.

,

وی به پیروزی حلباشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت در حلب پیروزی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی است .

,

نوری بیان داشت: در بحث‌های فکری، فرهنگی، اعتقادی، انقلابی‌گری و سازماندهی نباید غافل باشیم چرا که ما به فرداهای دیگر به این بحث ها نیاز داریم .

,

فرمانده سپاه ثارالله  کرمان خاطر نشان کرد: ما در بحث تحکیم وحدت نباید غفلت کنیم چرا که  که حول محور ولی فقیه وحدت  است و در شعارهای انقلاب اسلامی باید وحدت داشته باشیم  وحدت در راستای دشمن‌شناسی را باید حفظ کنیم.

,

 خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد

, خودکفایی دفاعی؛ به برکت خون شهدا است/ نباید از دشمن غفلت کرد,

فرمانده سابق تیپ  57  حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد:ما  باید دقت کنیم  شعار ما این  است هرکس در هر جای که هست  نباید گفتمان دشمن را تکرار کند و در زمین دشمن بازی نکنیم و هرجا حرفی  هست ابتدا از صلابت اسلام، انقلاب و  شهدا و مقاومت مردم و شهدا بگویید؛ لذا ما به دو نکته را باید دنبال کنیم یکی غفلت و دیگری دقت است.

,

وی عنوان داشت اگر چنانچه از شهدا بخواهیم که از ما چه انتظاری دارند؟ خواهند گفت ارزشهای انقلاب اسلامی، را حفظ  کنید و دشمن شناس باشید  و از محرومان  حمایت کنید.

,

انتهای پیام/د

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه