اخبار داغ

در دیدار صمیمی فرمانده سپاه عاشورا با اسفندیار قره باغی؛

سردار کریمیان: برای آزادگان قطعه‌ای فاخر بسازید/قره‌باغی: ما مدیون شما هستیم

سردار کریمیان: برای آزادگان قطعه‌ای فاخر بسازید/قره‌باغی: ما مدیون شما هستیم
فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز با حضور در منزل اسفندیار قره باغی از وی خواست تا قطعه ای فاخر در شان آزادگان خلق کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار غلامعسگر کریمیان در دیدار با خواننده ملقب به "صدای انقلاب" اظهار داشت: اسفندیار قره باغی جزو مفاخر انقلاب اسلامی است و نوای ماندگار استاد فراموش شدنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به حس افتخاری که نسبت به انقلابی و آذربایجانی بودن استاد قره باغی دارد، افزود: نه تنها بنده که حتی جامعه ی هنری نیز نمی توانند حق مطلب را درباره این هنرمند قَدَر کشور و انقلاب ادا کنند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در مسیر پیشبرد فعالیت های هنری استاد قره باغی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: از شما می خواهیم قطعه ای فاخر برای اسرا و آزادگان بسازید.

,

صدای انقلاب نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور فرمانده سپاه عاشورا به ذکر خاطره ای از ساخت قطعه "آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو"پرداخت و گفت: وقتی سید احمد آقا پیشنهاد ساخت سرودی درباره ی دشمنی آمریکا به ما داد ابتدا مرحوم استاد سبزواری شعرش را سرودند و بنده به همراه گروه ارکستر در یک شبانه روز این قطعه را آماده کردیم.

,

وی افزود: استاد سبزواری در این سرود چهار لقب به آمریکا داده است که من ازمخالفین این سرود می خواهم ثابت کنند که آمریکا لایق این عناوین نیست در حالی که این مستکبر جهانی در چند دهه اخیر نشان داده که این عناوین برازنده ی اوست.

,

وی ادامه داد: هنگامی که طی یک تماس تلفنی با دخترم که در لندن زندگی می کند صحبت می کردم، به او گفتم تفاوت ما با شما در این است که وقتی شما برای خرید از منزل خارج می شوید، همواره در اضطراب هستید که مبادا انفجاری رخ بدهد در حالی که ما از این سر کشور تا آن سر کشور به راحتی تردد می کنیم بدون اینک اضطرابی داشته باشیم؛ چرا که مردمان غیوری امنیت ما را تامین می کنند.

قره باغی در ابتدای دیدار در واکنشی جالب خطاب به سردار کریمیان گفت: مثالی هست که می گوید در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست و من با اندک تغییر می گویم در کلبه ما رونق اگر نیست مهم نیست! که همین جمله استاد خنده بر لب حضار نشاند.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه