اخبار داغ

پرداخت تسهیلات نوسازی به منازل مسکونی حادثه دیده در شهرستان دنا

پرداخت تسهیلات نوسازی به منازل مسکونی حادثه دیده در شهرستان دنا
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دنا از آمادگی این دستگاه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حوادثی به ساختمانهای حادثه دیده بر اثر زلزله ،سیل و بارندگی ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا یوسف صیادی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دنا با اعلام خبر پرداخت تسهیلات نوسازی به منازل مسکونی حادثه دیده در شهرستان دنا اظهار کرد: از متقاضیان آسیب دیده در حوادث و بلایای طبیعی خواست تا در صورت تمایل به دریافت این تسهیلات به این دستگاه در شهرستان دنا مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,
 
,
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دنا با اشاره به اینکه مبلغ این تسهیلات در شهر های سی سخت و پاتاوه 300 میلیون ریال با سود چهار درصد است گفت:مبلغ پنج میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض در اختیار آسیب دیده گان از بلایایی طبیعی قرار می گیرد.
,
 
,
صیادی با بیان اینکه سقف این تسهیلات در روستاهای شهرستان بیست میلیون تومان است خاطر نشان کرد: در روستاها علاوه بر تسهیلات به ازای هر واحد حادثه دیده که قصد بازسازی خانه خود را داشته باشد مبلغ پنج میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود.
,
 
,
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دنا با اشاره به اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات ده ساله است، افزود: تاکنون بنیاد مسکن شهرستان دنا بیش از دویست واحد را شناسایی و به بانک عامل معرفی کرده که اکثر متقاضیان نسبت به انعقاد قرارداد و شروع بازسازی و تعمیر واحد مسکونی خود اقدام کرده اند.
,
 
,
این مقام مسوول با بیان اینکه قبل از پرداخت تسهیلات ابنیه مورد تقاضا توسط کارشناس بنیاد مسکن بازدید و پس از بررسی به مرحله پرداخت می رود خاطرنشان کرد: ظرفیت این تسهیلات در شهرستان دنا مشخص نیست و اعتبارات این سرفصل در سطح استان شناور است و بسته به تقاضا در شهرستانها توزیع میشود .
,
 
,
صیادی از متقاضیان خواست هر چه سریعتر نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام کنند.
,
 
,
انتهای پیام /   
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه