اخبار داغ

بخشدار اصلاندوز:

اراضی پایاب خداآفرین توسط کارگروههای تخصصی، واگذار می شود

اراضی پایاب خداآفرین توسط کارگروههای تخصصی، واگذار می شود
بخشدار اصلاندوز گفت:اراضی پایاب سد خداآفرین براساس قانون واگذاری اراضی و توسط کمیته ها و کارگروههای تخصصی با رعایت قوانین مربوطه و بصورت تدریجی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ارس تبار،ظهر امروز یکشنبه در جلسه ای با حضور مردم،مسئولان و مشاوران جهاد کشاورزی،شوراها و دهیاری روستاها ها بحث واگذاری واگذاری اراضی و مطالعات اجتماعی آن در محل سالن جلسات بخشداری و مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در حاشیه برگزاری جلسه به خبرنگار ارس تبار گفت:در این جلسه تاکید شد که با عنایت به پیشرفت سریع امورات عمرانی اراضی پایاب خداآفرین مشارکتهای مردمی و همکاری مردم در جهت واگذاری بنحو احسن عملیاتی شود.

, ارس تبار,

وی افزود:واگذاری براساس قانون واگذاری اراضی و توسط کمیته ها و کارگروههای تخصصی با رعایت قوانین مربوطه و بصورت تدریجی انجام خواهد شد.

,

بخشدار اصلاندوز گفت:براساس برنامه ریزی های جهاد کشاورزی استان برای تسهیل در امر واگذاری، مطالعات اجتماعی در خصوص واگذاری اراضی توسط مهندسین مشاور ذی صلاح در حال انجام است.

,

مینایی همچنین به جلسه مسئولان با دهیاران و شوراهای روستای عمران آباد هم اشاره کرد و گفت:این جلسه با حضور روسای ادارات جهاد کشاورزی ،تعاون روستایی ، امور عشایری و منابع طبیعی در خصوص واگذاری اراضی برگزار شد که در این جلسه بر تسریع در امر واگذاری با توجه به آماده بودن زیر ساختهای فنی تاکید و از اهالی روستا خواسته شد که با توجه به مزایای طرح همکاری های لازم را برای واگذاری داشته باشند.

,

وی افزود:مردم بخش اصلاندوز و اهالی روستاها با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب اراضی پایاب طرح خداآفرین، رغبت خوبی برای واگذاری نشان می دهند.

,

بخشدار اصلاندوز گفت:طرح مربوط به سدخداآفرین و اراضی پایاب که بزرگترین طرح آب و خاک شمال غرب کشور بحساب می آید با اعتباری در حدود یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی در شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در حال اجراست.

,

مینایی افزود:این طرح بیش از 62 هزار هکتار است که از عظیم ترین واگذاری در شمال غرب کشور محسوب می شود و باعث اشتغالزایی خواهد شد.

,

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تکمیل شدن طرح و واگذاری آن در چند سال آینده برای 100 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در محدوده طرح اشتغالزایی ایجاد می شود.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه