اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی ویژه مربیان پیش‌دبستانی در اصلاندوز

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی ویژه مربیان پیش‌دبستانی در اصلاندوز
رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز گفت: کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش‌دبستانی با اصول و مبانی کار با کودکان در اصلاندوز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،عسگر فرجی در جمع مربیان پیش‌دبستانی اصلاندوز که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مربیان پیش‌دبستانی نقش بسزایی را در تربیت فراگیری آموزش های اولیه فرهنگی دارند و مربیان باید به صورت تخصصی به این عرصه ورود پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی بیان کرد: کودکان در محیط پیش‌دبستانی به یادگیری سریع و تجربه می‌پردازند و روش‌های ارتباط با دیگر را می‌آموزند تا بتوانند به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند که این یک نکته قابل توج در مکان‌های آموزشی پیش‌دبستانی است.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی بیشتر مربیان پیش‌دبستانی با اصول و مبانی کار با کودکان عنوان کرد و افزود: مربیان باید نحوه ارتباط برقرارکردن با کودکان را باید فرا گیرند تا بتوانند با کودکان به خوبی ارتباط برقرار کنند که این امردرتربیت کودکان بسیارتاثیرگذاراست.

,

فرجی ادامه داد: مربیان باید با رعایت اصول روانشناسی و اخلاقی با کودکان ارتباط برقرار کنند و از محتواهای غیرمجاز دراین مکان‌های آموزشی بپرهیزند.

,

وی آموزش تربیتی کودکان را در بدو زندگی آنان را در جامعه مهم برشمرد و افزود: اگر می خواهیم در آینده شاهد فرزندان سالم و تحصیل کرده و فرهنگی داشته باشیم باید با همکاری و مشارکت خانواده‌ها در این مکان‌های آموزشی و با رعایت اصول آموزشی و تربیتی  برای تربیت این کودکان تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه