اخبار داغ

قابل توجه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

منطقه ای که تردد چهارپایان سخت است چه برسد به انسان!/«موردراز» کهگیلویه چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان

منطقه ای که تردد چهارپایان سخت است چه برسد به انسان!/«موردراز» کهگیلویه چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان
اهالی منطقه موردراز کهگیلویه به دلیل نداشتن راه ارتباطی مناسب مشکلات متعددی را با جان و دل می خرند به گونه ای که تردد چهار پایان در این منطقه به سختی صورت می گیرد لذا از مسئولان انتظار می رود که توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرستان کهگیلویه،  روستای موردراز از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با 25خانوار و جمعیتی بالغ بر200نفر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرستان کهگیلویه,

اهالی روستا در گفت و گو با خبرنگاران با ابراز گلایه از وضعیت راه ارتباطی روستای خود، از مسئولان درخواست حمایت و همکاری جهت رفع معضل موجود را دارند.

,

 

,

یکی از اهالی روستا با اشاره به وضعیت نامناسب راه ارتباطی موردراز اذعان کرد: در زمستان گِل و در تابستان هم خاک شدید ما را آزار می دهد و به دلیل وضعیت نامطلوب مسیر ارتباطی، وسایل نقلیه برای عبور و مرور در این مسیر چند برابر از ما کرایه می‌گیرند.

,

, ,

یکی از مادران روستای موردراز کهگیلویه با بیان اینکه با وضعت کنونی جاده ارتباطی نه در زمستان آرامش داریم و نه در تابستان، بیان کرد: هر وقت شخصی از این روستا به ویژه در فصل زمستان مریض می شود و یا خانمی که موقع زایمان وی باشد، با پای پیاده و تحمل رنج و سختی، وی را به درمانگاه منتقل می کنیم.

,

, ,

نریمیسا گفت: در این مسیر ارتباطی نه فقط وسایل نقلیه بلکه حیوانات هم به سختی عبور و مرور می کنند.

,

وی با بیان اینکه، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روستای ما از نعمت آب و  برق برخوردار است، تصریح کرد: دغدغه اصلی و اساسی مردم روستای موردراز، عدم راه ارتباطی مطلوب می باشد.

,

, ,

نریمیسا گفت: در رابطه با این مسیر ارتباطی با نمانیده مردم در مجلس شورای اسلامی صحبت کردیم و عدل هاشمی پور شخصاً در این مسیر ارتباطی حضور یافت و قول داد که مشکل این مسیر ارتباطی را مرتفع کند.

,

وی ضمن درخواست از مسئولان برای کمک به رفع این مشکل اساسی روستای موردراز، گفت: از نماینده مردم در مجلس خواهشمندیم که جهت تسهیل راه ارتباطی روستا، همکاری لازم را داشته باشند.

,

این شخص از اهالی روستای موردراز اذعان کرد: باوجود اینکه این مسیر تا جاده اصلی فقط 2 کیلومتر است ولی هرچه داد و فریاد کشیدیم، صدای ما به جایی نمی رسد و هیچ کس فریادرَس ما نیست.

,

, ,

, ,

از توقع به حق اهالی روستای موردراز کهگیلویه داشتن راه ارتباطی مناسب است.

,

مردم اهالی موردراز کهگیلویه چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان هستند تا شاید هم در آستانه انتخابات نگاه ویژه ای به این منطقه محروم شود.

,

در حال حاضر راه‌های ارتباطی برخی روستاهای دیشموک در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

,

برخی روستائیان در دام مشکلاتی که برای آنها ایجاد می شود، گرفتار شده‌ و لازم است که مسئولان ارشد استانی و شهرستانی هر چه سریع‌تر به داد روستائیان برسند.

,

با توجه به شرایط کنونی انتظار می رود مسئولان شرایط لازم برای زندگی روستائیان فراهم کنند تا مهاجرت معکوس به روستاها را داشته باشیم نه اینکه روستائیان به دلیل نبود امکانات از روستا به شهر مهاجرت کنند.

,

 

,

این رسانه خبری از مسئولان تقاضا دارد در راستای مشکلات مردم به ویژه مسیر ارتباطی، اصلی ترین راه توسعه هر منطقه گام بردارند.

,

 

,
 
 
 
============
,
 
 
 
============
,
 
,
 
 
============
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
============
,

گزارش از وحید آهنگ

============

انتهای پیام/

,

گزارش از وحید آهنگ

,

============

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه