اخبار داغ

واقعیت های تلخ آتش سوزی اخیر دهدشت از زبان فرمانده انتظامی کهگیلویه

واقعیت های تلخ آتش سوزی اخیر دهدشت از زبان فرمانده انتظامی کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه عدم تعامل ادارات شرکت کننده برای مهار آتش سوزی را یک ضعف دانست، و گفت: عده ای به موقع در محل حادثه حضور نیافته و خیلی‌ها احساس مسؤولیت از خود نشان ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران به لزوم تشکیل کارگروه حادثه آتش سوزی دهدشت اشاره کرد و گفت: این آتش سوزی نیاز به کارشناسی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

سرهنگ علی دشتیان با بیان اینکه، این اتش سوزی تجربه‌ای است برای رویارویی با مشکلاتی احتمالی پیش رو، تصریح کرد: در این حادثه همه حضور پیدا کرده و برای مهار آتش اقداماتی هم انجام دادند.

,

وی افزود: آتش سوزی به شکلی بود که مهارش با آب امکانپذیر نبود و در چنین مواقعی لازم است فوم یا ماسه دپو برای اطفای حریق در دسترس باشد.

,

دشتیان به نبود امکانات کافی و عدم آمادگی دستگاه‌ها در هنگام بروز حوادث اشاره کرد و گفت : دستگاه‌هایی که حضور داشتند بی‌سیم در اختیار نداشتند.

,

فرمانده انتظامی کهگیلویه همچنین عدم تعامل ادارات شرکت کننده برای مهار آتش سوزی را یک ضعف دانست و گفت: عده ای به موقع در محل حادثه حضور نیافته و خیلی‌ها احساس مسؤولیت از خود نشان ندادند.

,

فرمانده انتظامی کهگیلویه ضعف مدیریتی را از عوامل گسترش آتش سوزی دانست و متذکر شد: خیلی از کسانی که حضور داشتند سردرگم بودند و خونسردی خود را حفظ نکردند،و حتی عده‌ای به درستی بر وظیفه خویش آگاه نبودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه