اخبار داغ

سالروز آغاز عملیات بزرگ کربلای5:

غواصان زنجانی خط نفوذ ناپذیر اسرائیل را در کوت عراق شکستند/حضور 150 غواص زنجانی در عملیات بزرگ کربلای 5

غواصان زنجانی خط نفوذ ناپذیر اسرائیل را در کوت عراق شکستند/حضور 150 غواص زنجانی در عملیات بزرگ کربلای 5
رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در عملیات کربلای 5 دو گرهان غواص به فرماندهی شهید ابوالفضل خدامرادی و شهید محمد باقر فتح الهی عملیات کردند به پاسگاه کوت سواری عراق در شلمچه ، گفت: کارشناسان نظامی کشور های بزرگ مثل روسیه، انگلیس، فرانسه تایید کرده بودند که خط به وسیله کارشناسان اسرائیلی طراحی شده و ناگسستنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی امروز در گفت و گو با با عصر زنجان، به عملیات بزرگ کربلای 5 اشاره کرد و اظهار داشت: لشگر 31 عاشورا به فرماندهی سردار محمد تقی اصانلو به جانشینی سردار مجید ارجمند فر در گردان ولیعصر (عج) به عنوان گردان خط شکن در عملیات کربلای 5 حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

رزمنده دفاع مقدس  با بیان اینکه غواصان گردان ولیعصر (عج) به فرماندهی شهیدان خدامرادی و فتح الهی و سایر شهیدان همچون یوسف قربانی و محمود سهرابی خط نفوذ ناپذیر کوت عراق را شکستند، افزود: رزمندگان اسلام با شکستن خط وارد پنج ضلعی و کانال ماهی شدند.

,

, ,

محمدی با اشاره به اینکه لشگر عاشورا در عملیات کربلای 5 با پیشروی خود به سمت خاک عراق و فتح شهر دوعیجی یک لشگر عراق را کاملاً منهدم کرده بودند، اظهار کرد: در ادامه عملیات یگانهای دیگر از لشگر عاشورا از کانال ها عبود کرده و به صورت کامل شلمچه را از دست دشمن آزاد کردند.

,

, ,

غواص دریادل زنجانی با اشاره به اینکه در 75 روز نبر سنگین بین رزمندگان اسلام و رژیم بعثی عراق سرزمین شلمچه از شر دشمنان آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام دشمن را تا میدان ورودی شهر بصره به عقب رانده بودند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در یک اقدام ناجوانمردانه برای جلوگیری از سقوط بصره در سطح وسیعی از منطقه از بمب شیمیایی استفاده کرد، گفت: عملیات در نهر جاسم، نهر خین و جزیره بوارین متوقف شد.

,

, ,

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه به طور کلی کانال ماهی در دست رزماندگان اسلام باقی ماند تا اینکه قطعه نامه به امضا رسید، خاطرنشان کرد: در این عملیات دو گروهان غواص 150 نفره از زنجان حضور داشته اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه