اخبار داغ

پیام تسلیت بسیج دانشجویی ارومیه در پی در گذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت بسیج دانشجویی ارومیه در پی در گذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی
در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و حوزه های بسیج دانشجویی پیام تسلیت صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان؛ در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و حوزه های بسیج دانشجویی پیام تسلیت صادر کردند، متن این پیام ها به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه به مناسبت رحلت حجت‌الاسلام و والمسلمین هاشمی رفسنجانی
انا لله و انا الیه راجعون
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر ناگوار ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین  هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری، همه انقلابیون را در در عزا برد.
مرحوم حجت الاسلام والمسلمین   هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب تا کنون، عهده دار بسیاری از مسئولیت های خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود:
- حضور در جایگاه ریاست جمهوری
- ریاست تشخیص مصلحت نظام
و ...
ایشان همواره قبل و بعد انقلاب با فعالیت های خود نشان دادند که یار همیشگی انقلاب اند .
زحمات ایشان برای پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص پیشروی تا مرز شهادت در زندان های رژیم پهلوی، نقش آفرینی جدی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور ایشان در عرصه فرماندهی دفاع مقدس از یاد مردم شریف و انقلابی ایران نخواهد رفت.
بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه این ضایعه را به مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و مقام معظم رهبری تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای خانواده ایشان صبر و سکیبایی مسئلت  می نماییم.

, پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه به مناسبت رحلت حجت‌الاسلام و والمسلمین هاشمی رفسنجانی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از آذربایجان غربی، در پی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن عرض تسلیت پیشگاه رهبر انقلاب و مردم انقلابی پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت عالم مجاهد و مبارز سالهای پر پیچ و خم انقلاب و یار و یاور امام (ره) و همسنگر و رفیق شفیق مقام معظم رهبری را به حضرت آیت الله امام خامنه ای و آحاد ملت انقلابی تسلیت عرض می نمایم. حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با مجاهدت و ایثارگیری های خود در سالهای قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کرده اند. عضویت در شورای انقلاب و ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین امام در جنگ تحمیلی و ریاست مجلس خبرگان و ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام حاصل 37 سال خدمت ایشان در کسوت یک مجاهد مسلمان انقلابی بود. آن مرحوم برای رهبر انقلاب به مثابه یک دوست صمیمی و مشاوری دلسوز و امین بود که از سالهای قبل انقلاب وفاداری و ایمان خود را ثابت کرده بودند. دشمنان خارجی و منافقان داخلی سالها در تلاش بودند که از اختلافات نظری موجود بین ایشان و رهبری سوء استفاده کرده و ایشان را از دایره نظام و انقلاب خارج کنند اما بحمدالله با درایت های رهبر انقلاب از رسیدن تمام و کمال به اهدافشان باز ماندند. از درگاه خداوند رحمان برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جزیل مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید کاظم یکانی- مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

,
,
,
,
,
,

 

,

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه در پی فوت ناگهانی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی
حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار همیشگی انقلاب و اسلام دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه این ضایعه را به #مردم_انقلابی و #ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت مینماید.

, پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه در پی فوت ناگهانی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی,
,
,

 

,

پیام تسلیت حوزه بسیج دانشجویی شهید دیالمه دانشگاه صنعتی ارومیه
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را محظر ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله) و مردم شریف ایران تسلیت میگوییم

حوزه بسیج دانشجویی شهید دیالمه دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن عرض تسلیت بمناسبت این ضایعه دردناک و اظهار همدردی با خانواده محترم ایشان لازم میداند نکته ای مهم را یاد آور باشد؛
▪️دشمنان قسم خورده انقلاب و در راس آن جریان ضد انقلاب با فرصت پیش رو آمده سعی در ایجاد دو قطبی خطرناکی در کشور دارند، لذا از تمامی دانشجویان و مردم شریف ایران خواستاریم بار دیگر با بصیرت خود نقشه دشمنان را خنثی کرده و با اتحاد و همدلی بیش از پیش دشمنان را مایوس کنیم.

, پیام تسلیت حوزه بسیج دانشجویی شهید دیالمه دانشگاه صنعتی ارومیه,
,
,
,
,
,
,

 

,

بیانیه بسیج دانشجویی حوزه شهیدمفتح دانشگاه پیام نور ارومیه درپی رحلت حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی
بسم الله‌الرحمن الرحیم
(إنالله‌وإناالیه‌راجعون)
بانهایت تأسف ‌و تأثردرگذشت حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی٬مجاهد نستوه ‌دوران ستمشاهی و انقلاب رابه محضر امام خامنه‌ای مدظاله العالی و ملت شریف ‌و ولایی ایران و بیت ایشان تسلیت عرض کرده و برای مقربان و نزدیکان ایشان ازدرگاه ابدیت صبر مسئلت مینماییم.

إن ‌شاءالله ایشان مورد عنایت ‌و رحمت ایزدی قرار گرفته و با خوبان محشورگردند.
اما درپی درگذشت ایشان چند نکته حائزاهمیت است که نیاز به هشیاری و دقت دارد:
۱_سناریوسازی‌های دشمنان و بداندیشان نظام درپی درگذشت ایشان باید مورد توجه قرار گرفته و از آن غفلت ننماییم.
۲_قساوت قلب منافقین و کینه توزان داخلی و خارجی و سودجویی های آنها درجهت منافع حزبی و ایجادشکاف و دوقطبی در این برهه حساس بین آقای هاشمی و سایرمجاهدان راباید شناخته و برخورد انقلابی با آنها نمود.
۳_حفظ شخصیت والای ایشان و پیوند عمیق آن مرحوم از اوائل انقلاب تا زمان فوت با  حضرت امام و بعد با رهبر انقلاب تا زمان فوتشان نشان از رفاقت دیرینه و عمیق داشت و باید ایشان را آنطور که بودند معرفی کنیم و در این بین از افراط و تفریط بشدت پرهیز نماییم.
۴_وفات ایشان برای مسئولین نظام  یادآور بازگشت همه به سوی درگاه الهی و عبودیت است لذا خدمت‌گذاران مردم این حقیقت الهی را دریابند که مرگ برای همه هست و  درعمل به وظایف خود کوتاهی نکرده و درمبارزه بافساد و جهاد در راه خدا ثابت قدم بمانند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
روحش شاد

, بیانیه بسیج دانشجویی حوزه شهیدمفتح دانشگاه پیام نور ارومیه درپی رحلت حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

پیام تسلیت بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه _ پایگاه شهید باهنر
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه الراجعون
بانهایت تاسف و تاثر درگذشت عالم بزرگوار حضرت حجت السلام و المسلمین حاج آقا اکبر هاشمی رفسنجانی ، مجاهد نستوه پیش از انقلاب و پس از انقلاب و یار دیرین امام و رهبری را خدمت رهبر معظم انقلاب (مد.ظله العالی) و آحاد ملت انقلابی و ولایی تسلیت عرض می نماییم .
حجت السلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با سابقه ی خدمت ۳۷ ساله در راه آرمان های انقلاب اسلامی برگ زرینی را در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است.
ایشان یک یار وفادار برای امام خمینی (ره) و دوست صمیمی و همسنگر انقلابی و مشاور دلسوز رهبر فرزانه انقلاب (ره) بودند.
در طول سالهای عمر نظام اسلامی دشمنان داخلی و خارجی تمام سعی خود را کردند تا از اختلاف نظرات ایشان و رهبری سوءاستفاده کرده و در قلب نظام ایجاد شکاف کنند که الحمدالله با تدابیر و درایت های رهبری ناکام ماندند.
ولیکن باز دشمنان قسم خورد انقلاب و ضدانقلابیون از این حادثه نافرجام به نفع خود استفاده خواهند کرد و سعی در ایجاد فضای دوقطبی خطرناک در کشور خواهند داشت که بار دیگر ملت همیشه بیدار انقلاب اسلامی و دانشجویان همیشه درصحنه ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت خود دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد .
برای آن مرحوم از درگاه پروردگار منان طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر مسئلت داریم.
والسلام علیکم و رحمه الله و البرکه ...
بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه _ پایگاه شهید باهنر

, پیام تسلیت بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه _ پایگاه شهید باهنر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه