اخبار داغ

شهین تسلیمی:

میانه خوبی با چشم و همچشمی های زنانه ندارم/ برنامه به سمت خدا را خیلی نگاه می‌کنم

میانه خوبی با چشم و همچشمی های زنانه ندارم/ برنامه به سمت خدا را خیلی نگاه می‌کنم
بازیگر سریال همسایه‌ها گفت: ارزش انسان‌ها به ماشین و طلا و جواهرات نیست ارزش هر کسی به میزان رفتار پسندیده و احترامی که به دیگران می‌گذارد سنجیده می‌شود. متاسفانه تحصیلات و انسانیت دیگر برای خیلی‌ها ملاک نیست و سوال من این است اگر خانمی یک کیلو طلا به خودش آویزان کرده آیا به من و شما چیزی قرار است برسد؟ که اینگونه به مال دیگران چشم دوخته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، شهین تسلیمی از جمله بازیگران پیشکسوت عرصه بازیگری است که بازی‌های او را در سریال‌های متعدد از شبکه‌های مختلف شاهد هستیم. خانم تسلیمی این روزها پرکار و روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر در سریال هم سایه‌ها به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه نسیم مشغول به کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهین تسلیمی در گفت و‌گو با خبرنگار طنین یاس، نگاه تجمل گرایی و مادی گرانه در جامعه به خصوص در بین خانم‌ها را نگاهی غلط و اشتباه دانست و بابیان این مطلب اظهار کرد: الان متاسفانه نگاه خیلی‌ها به افراد برای دوستی و آشنایی نگاه مادی گرایانه شده است و اول نگاه می‌کنند که ماشین یا سرمایه داری و بعد باتو دوست می‌شوند و من روی این موضوع بسیار حساسیت دارم و همیشه دوستانی انتخاب کرده ام که در عین سادگی و بی آلایشی بهترین هستند.

,

وی ادامه داد: ارزش انسان‌ها به ماشین و طلا و جواهرات نیست ارزش هر کسی به میزان رفتار پسندیده و احترامی که به دیگران می‌گذارد سنجیده می‌شود. متاسفانه تحصیلات و انسانیت دیگر برای خیلی‌ها ملاک نیست و سوال من این است اگر خانمی یک کیلو طلا به خودش آویزان کرده آیا به من و شما چیزی قرار است برسد؟ که اینگونه به مال دیگران چشم دوخته ایم.

,

این بازیگر خاطرنشان کرد: با پیشرفت تکنولوژی خیلی‌ها دوست دارند صاحب همه چیز شوند و این حریص بودن هیچگاه تمامی ندارد و این آیه صریح قرآن است که خداوند می‌فرمایند: انسان حریص  و کم طاقت آفریده شده است و همیشه چشم طمع به مال دنیا دارد.

,

تسلیمی، به تجدید نظر در سنت‌های غلط تاکید کرد و گفت: به عینه این وضعیت را دیده ام که در جمع‌های خانوادگی و مهمانی‌های زنانه چقدر چشم و هم چشمی برای انداختن طلا و به رخ کشیدن مال و ملال در بین خانم‌ها وجود دارد و من به شدت با این رفتارها مخالفم. و این رسم خوبی از نگاه من نیست و این سنت باید بین خانم‌های ایرانی از بین برود.

,

بازیگر سریال همسایه‌ها تصریح کرد: کل من علیها فان. وقتی آدمی به این باور برسد که همه چیز در این دنیا فان و نیست و نابود است دیگر حرص مال دنیا را نمی‌خورد. من از روز اولی که به دنیا آمدم و تا به امروز خداراشکر که تغییری در شخصیتم ایجاد نکردم و حتی بازیگری هم سبب نشد من از مردم فاصله بگیرم و هر چه دارم متعلق به مردم است. شخصیت من را طلا و ماشین و مال دنیا به هیچ وجه تغییر نداده است و برایم فقط انسانیت و شخصیت الهی و مردمی مهم بوده است.

,

این هنرمند ادامه داد: در برنامه به سمت خدا خیلی نکات و توصیه‌های خوبی از سوی کارشناسان مذهبی به مردم داده می‌شود و من خودم به شخصه عاشق این برنامه تلویزیونی هستم و توصیه من به همه خانواده‌ها به خصوص خانم‌های جوان این است که حتما اگر وقتی دارند این برنامه را تماشا کنند.

,

وی در پایان افزود: قرارداد پنج ماهه با آقای مهام تهیه کننده سریال پنچری بسته ام که به کارگردانی آقای برزو نیکنژاد است. این روزها هم خوشحالم که سریال هم سایه‌ها به کارگردانی آقای مهران غفوریان مورد توجه مردم عزیز قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه