اخبار داغ

امام جمعه شاهرود:

رسالت آموزش و پرورش انسان پروری است

رسالت آموزش و پرورش انسان پروری است
امام جمعه شاهرود گفت: انسان پروری و تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای آینده کشور از رسالت های آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در دیدار با جمعی از فرهنگیان شاهرود انسان پروری و تربیت نیروهای متخصص و متعهد را یکی از رسالت های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: توجه و سرمایه گذاری در این بخش هزینه نیست بلکه ذخیره و سرمایه ای برای آینده کشور است چرا که تربیت نیروهای متخصص و متعهد بخش های مختلف کشور را تقویت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی نباید گرایشات سیاسی را ملاک به کارگیری افراد قرار دهند اظهار کرد: سیاست در مقوله تعلیم و تربیت انسان ها هیچ جایی ندارد و انتصاب مدیران در آموزش و پرورش نیز باید بر حسب کارکرد افراد باشد.

,

امام جمعه شاهرود در ادامه صحبت های خود با اشاره به شائبه های مطرح شده در خصوص مدارس هیات امنایی و مدارس امین افزود: لازم است نظارت بیشتری از سوی مسئولان آموزش و پرورش بر این مدارس صورت گرفته و با شفاف سازی برای مردم در جهت رفع این شائبه ها گام برداشت.

,

امینی با تاکید بر بیان اینکه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان با محویت ائمه جمعه فعالیت کنند بیان کرد: مشورت با ائمه جمعه در خصوص تغییرات و جابجایی مدیران فرهنگی ضروری است چرا که امام جمعه قلب فرهنگی هر شهرستان است، ائمه جمعه هیچ گونه دخالتی در انجام امورات و فعالیت های شهر ندارند اما حق نظارت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه