اخبار داغ

مدیر اداره آبفای روستایی مشکین‌شهر:

خودروی حمل تانکرآب جهت تعمیر به مرکز استان انتقال داده شده است

خودروی حمل تانکرآب جهت تعمیر به مرکز استان انتقال داده شده است
مدیر اداره آبفای روستایی مشکین‌شهر گفت: تنها خودروی حمل تانکر آب، جز اموال مدیریت بحران استان بوده و هرساله یکبار برای تعمیر و بر طرف کردن نقص فنی به مرکز استان انتقال داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،اخیرا خبری مبنی بر" تانکر حمل آب روستائیان مشکین‌شهر به اداره کل واگذار شد" بر خروجی پایگاه خبری سفیرمشکین قرار گرفت که در همین راستا فرهاد دسینه مدیر اداره آبفای روستایی شهرستان مشکین‌شهر ضمن تکذیب این خبر گفت: به اطلاع مردم شهرستان مشکین‌شهر می رسانم که تنها خودروی حمل تانکر آب، جز اموال مدیریت بحران استان بوده و هرسال یکبار برای تعمیر و بر طرف کردن نقص فنی خودرو به مرکز استان انتقال داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: خودروی مذکور در حال حاضر جهت تعمیر به استان انتقال داده شده است و پس از بر طرف شدن نقص فنی به شهرستان بازگردانده می‌شود.

,

 

,

این مسئول خاطر نشان کرد: متاسفانه این تعمیرات همزمان با بازنشستگی راننده خودروی حمل تانکر آب اتفاق افتاد و این امرموجب زیر سوال رفتن عملکرد این اداره شده است.

,

 

,

دسینه گفت: اداره آبفای شهرستان مشکین‌شهر علاوه بر اینکه یک اداره واحد و مستقلی است از هماهنگی‌های فرا شهرستانی نیز برخوردار است و در صورت نیاز شهرستان های تابعه استان اردبیل و یا دیگر استان‌های همجوار از امکانات و سخت افزارهای این اداره می‌تواند بهره ببرند.

,

وی تصریح کرد: می توان چنین بیان کرد که اداره های آبفای شهرستان ها بصورت پازل متحرک باهم در ارتباط هستند.

,

 

,

دسینه در خصوص عملکرد 9 ماهه این نهاد در سال جاری گفت: در سال جاری 28 میلیارد ریال اعتبار برای این اداره در نظر گرفته شده بود که تنها 8 میلیارد ریال آن برای 8 پروژه تخصیص یافت که از این تعداد چهار پروژه افتتاح شده و 4 پروژه دیگر در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

,

 

,

وی تاکید کرد: اداره آبفای مشگین‌شهر پیشتاز جذب اعتبارات دولتی است به طوری که در این شهرستان 29 پروژه نیمه تمام وجود دارد که در قالب مجتمع‌ها این تکمیل خواهند شد.

,

 

,

مدیر اداره آبفای روستایی مشکین‌شهر گفت: از بالغ بر 82 هزار نفر جمعیت روستایی، 77 هزار نفر آن تحت خدمات این اداره قرار گرفته اند.

,

 

,

وی در پاسخ به نارضایتی روستائیان از اداره آبفای روستایی مشگین‌شهر گفت: این نارضایتی بیشتر از بابت قبوض آب روستایی است که بر اثر مصرف بیشتر و عدم توجه به الگوی مصرف ایجاد شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه