اخبار داغ

وقتی میدانی در خرم آباد برای ساخت و ساز قطعه بندی می شود!+عکس

وقتی میدانی در خرم آباد برای ساخت و ساز قطعه بندی می شود!+عکس
زمین یکی از میدان های شهر خرم آباد در اقدامی بحث بر انگیز جهت ساخت و ساز قطعه بندی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازسفیر افلاک حوالی سال 1385-1386 بود که به علت ترافیک بالای خیابان انقلاب خرم آباد حدفاصل مصلی الغدیر تا بیمارستان شهدای عشایر یک طرفه شد و رانندگان مجبور شدن برای رسید به مقصد از خیابان مجاور مصلا بالا بروند بعد از دور زن یک میدان بی نام و نشان و غیر استاندارد از خیابان جلال آل احمد پایین بیایند و ادامه سیر خود را در خیابان انقلاب ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در این 10 سال شهروندان خرم آباد که از این مسیر عبور و مرور می کنند مجبورند یک مسیر طولانی تر بپیمایند و زمان بیشتری را صرف کنند که علاوه بر سوخت بیشتر زمان زیادی از آنان نیز تلف می شود.

,

 

,

این سالها به سرعت سپری شد و چندین شهردار در مرکز لرستان عزل و نصب شدند؛ هیچ کدام برنامه ای برای تعریض خیابان انقلاب نداشتند و عملا مدیران ارشد نیز به علت هزینه بر بودن این طرح هیچ واکنشی نسبت به آن نداشتند.

,

 

,

 

, ,

در این بین بسیاری از رانندگان تاکسی نیز مجبورند برای تهیه امرار معاش خانواده و پرداخت اقساط پر بهره وام بانکی خرید خودرو  از این مسیر کج و معوج عبور کنند و گاهاً به دلیل غیر استاندار بودن این محور همواره شاهد تصادفات گوناگون بوده اند  که در این بین خسارات زیادی را نیز متحمل شده اند.

,

 

,

صرف از این کوتاهی های صورت گرفته مسئولان شهری و استانی برای بازگشایی خیابان انقلاب خرم آباد که یکی از اصلی ترین محوری تردد مردم خرم آباد است، توجه به زیبا سازی به این میدان بی نام و نشان در مرکز شهر خرم آباد نیز در این سال بی اهمیت بود و این منظره بد قواره سوهان روح شهروندان نیز بوده است.

,

 

, ,

اما این روز ها رهگذران و رانندگان خرم آبادی که از کنار این میدان بی نام نشان عبور می کنند شاهد قطعه بندی آن هستند و گویا به زودی قرار است در وسط یکی از میدان های شهر خرم آباد کار ساخت و ساز صورت گیرد.

,

 

,

این اقدام در حالی است که این محدوده با توجه عبور و مرورهای فراوانی که از آن می شود ضرورت زیباسازی آن بیشتر احساس می شود و مسئولان شهری و شهرداری بیش از آن اقدامات عمرانی در این میدان صورت گیرد مانع پیشروی آن باشند.

,

 

, ,

 

,

*تلاش خبرنگار پایگاه خبری سفیر افلاک جهت توضیحات شهرداری منطقه 2 خرم آباد علی رغم پیگیری های فراوان بی نتیجه ماند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه