اخبار داغ

در مراسم افتتاحیه پروژه ساماندهی قلعه سیمون اسلامشهر:

فرمانده سپاه از طرف همه دولت ها از مردم مظلوم "قلعه سیمون" عذرخواهی کرد+تصاویر

فرمانده سپاه از طرف همه دولت ها از مردم مظلوم "قلعه سیمون" عذرخواهی کرد+تصاویر
سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه پروژه ساماندهی روستای قلعه سیمون اسلامشهر گفت: از طرف همه دولت ها از مردم مظلوم قلعه سیمون به دلیل این که زودتر از این به مناطق رسیدگی نشده است عذرخواهی میکنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  تهران نیوز ، صبح امروز شهرک شهید جعفری (قلعه سیمون) در اسلامشهر، با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سردار حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران، سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه پروژه ساماندهی روستای قلعه سیمون اسلامشهر گفت: از طرف همه دولت ها از مردم مظلوم قلعه سیمون به دلیل این که زودتر از این به مناطق رسیدگی نشده است عذرخواهی می کنم.

,

وی با اشاره به نقش مهم سپاه در کشور بیان کرد: سپاه چرخ پنجم انقلاب اسلامی است و حرکت سپاه در چنین نقاطی باید الگویی برای دستگاه های دولتی باشد تا با ظرفیت های خود به حل مشکلات سایر نقاط کشور بپردازند.

,

سردار جعفری تاکید کرد: استان تهران باید جمع کننده معضلات شهر تهران باشد و این فرصتی برای مسئولان است که در شهرستان های استان تهران در برطرف کردن مشکلات از یکدیگر سبقت بگیرند هر چند بر کسی پوشیده نیست در مقابله با نارسایی ها حضور مردم بسیار نقش آفرین و اساسی بوده است.

,

وی گفت: باید بدانیم فقط بحث مسکن و زیرساخت ها مطرح نیست، مهم ترین مسئله مشکل اشتغال مردم این منطقه است و باید زمینه کاری همراه با کرامت و ارزش انسانی در اینجا برای مردم فراهم شود.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که قلعه سیمون باید به عنوان الگوی اسلامی_ایرانی مورد پیشرفت قرار بگیرد عنوان کرد: اساس زندگی مردم با یکدیگر در چنین اقداماتی است و امیدواریم شاهد حرکتی شتابان در استقرار عدالت در جامعه باشیم.

,

وی اقدامات جهادی قلعه سیمون را الگویی قابل تکثیر در اقصی نقاط کشور برشمرد.

,

 

,

, ,

, ,

خانه دار شدن روستائیان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر

, خانه دار شدن روستائیان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر, خانه دار شدن روستائیان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر,

گفتنی است؛ مردادماه گذشته عبدالله اصغری مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر از خانه دار شدن روستائیان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر داده و گفت: با همت کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیرین به زودی صاحبخانه می شوند.

,
وی در ادامه افزود: در سال گذشته با بررسی نقاط محروم استان ، تمامی روستاهای بالای ۲۰ هزار خانوار شناسایی و کاربرگی به عنوان نقاط محروم استان تهران تدوین شد.
,

اصغری با بیان اینکه وضعیت فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و زیرساخت های روستاهای با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار در این کاربرگ مشخص و نرم افزاری با عنوان نقاط محروم استان تهران با ۱۲۰ آیتم آماده و در آذرماه سال ۹۴ با حضور استاندار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: با جمع آوری اطلاعات از بیش از۸۰۰ روستا در سطح کشور با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار،در نهایت ۱۷ نقطه جزء نقاط آسیب پذیر استان تهران مشخص شد و در شهرستان های مختلف از جمله شهرستان اسلامشهر از بین این ۱۷ نقطه، دو منطقه در  اولویت قرار گرفت.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ،تصریح کرد: منطقه اول قلعه سیمون در شهرستان اسلامشهر بود که ساکنان آن در وضعیت اسفباری زندگی می کردند و نقطه دوم روستای قمشلو از توابع اخترآباد شهرستان ملارد بود که مشکل آب رسانی داشتند. با وجود اینکه ۳۷ سال از عمر انقلاب می گذرد با توجه به محرومیت هایی که در نقاط مختلف وجود دارد یکی از نقاطی بود که باید توجه ویژه به آن می شد.

,

اصغری گفت: به محض شناسایی این محیط جلساتی را با نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد و مهندس فتاح رئیس این نهاد برگزار و شرایط  قلعه سیمون در اسلامشهر و سایر نقاط محروم را برای ایشان تشریح کردیم  و ایشان دستور دادند با تمام ظرفیت ها در حوزه مسئولیتی کمیته  امداد به بسیج سازندگی تهران کمک می کنیم.بعد از دستور مهندس فتاح جلسه ای با مدیرکل کمیته امداد استان تهران و نیز مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر ، فرماندار، بنیاد مسکن  اسلامشهر و تعدادی از خیرین  برگزار و اقدامات اولیه آغاز شد.

,

 

,

 

,

انتهای متن/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه